Rusza platforma B2B – opiniac.com, służąca do badania satysfakcji użytkowników serwisów internetowych, oraz gromadzenia ocen i opinii na temat badanych witryn. Opiniac.com pozwala kształtować postać i funkcjonalność stron WWW, poprzez aktywne pozyskiwanie ekspertyzy od odwiedzających je internautów.
Projekt opiniac.com, który wszedł na rynek wraz z początkiem IV kwartału 2008, łączy wiedzę specjalistów z różnych dziedzin branży internetowej: użyteczności, technologii oraz badań. Celem przedsięwzięcia jest wprowadzenie w sektorze interaktywnym nowego standardu badań opinii internautów, opartego na niewymuszonych ocenach i odpowiedziach. Nawet najlepsze wyczucie, na temat tego, co użytkownicy sądzą o danym serwisie, nie jest wystarczająco dobre w porównaniu z faktycznie zgromadzoną oceną i komentarzami samych internautów – twierdzi Zbigniew Nowicki, CEO i założyciel platformy opiniac.com.
Dlatego właśnie platforma, podobnie jak systemy statystyczne, pozwala na stały monitoring satysfakcji użytkowników korzystających z serwisu WWW – dodaje Piotr Wojnarowicz, odpowiedzialny za technologiczną stronę rozwiązania.
Opracowany został zestaw wskaźników, które umożliwiają śledzenie w czasie istotnych parametrów opisujących poziom zadowolenia użytkowników z odwiedzanych przez nich serwisów internetowych. Jest to możliwe dzięki prowadzeniu deklaratywnego monitoringu, a nie doraźnych ocen, jak ma to miejsce w innych badaniach oferowanych na rynku. Analiza wyników badań opinii online jest bardzo pomocnym narzędziem w efektywnym zarządzaniu każdym serwisem internetowym, oraz w kształtowaniu jego funkcjonalności, klarowności treści i warstwy estetycznej – nadmienia Jerzy Legut, odpowiedzialny za stronę merytoryczną badań.
Rozwiązanie pozwala dowiedzieć się, co użytkownicy myślą o „moim” serwisie internetowym. Korzystanie platformy w dłuższej perspektywie pozwoli poprawić wyniki ekonomiczne serwisu internetowego, typu: konwersja, świadomość marki, przejrzystość, klarowność lub procesy – podsumowuje Zbigniew Nowicki.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.