Na polskim rynku reklamowym pojawił się nowy gracz – internetowy system Ad4Mass. Dzięki prostocie obsługi i szybkości działania ma on duże szanse na walkę z konkurencją i przyciągnięcie osób, które w łatwy sposób chcą oferować miejsce reklamowe i zlecać kampanię w globalnej sieci.
Do końca marca 2010 r. trwały intensywne beta-testy Ad4Mass. Po ich pomyślnym zakończeniu podjęto decyzję o uruchomieniu serwisu w kwietniu.
„Tworząc Ad4Mass wiedzieliśmy, że wchodzimy na trudny rynek. Dlatego też postanowiliśmy przygotować platformę reklamową, która zdystansuje konkurencję pod względem swojej funkcjonalności. Wyróżnia nas przejrzysta i czytelna obsługa, zero jakichkolwiek formalności, brak ograniczeń zamieszczanych materiałów i szybkość działania.” – mówi Piotr Kasprzycki – Prezes GTW Media, spółki która stworzyła Ad4Mass.
Ad4Mass oferuje dziewięć rozmiarów powierzchni reklamowej, m.in.: standard skyscrapper 120px*600px, medium rectangle 300px*250px, billboard 750px*100px. Akceptuje również wszystkie popularne formaty reklamy: jpeg, gif, animowany gif, flash, swf.
Zasada działania Ad4Mass jest prosta. Wystarczy zarejestrować się na stronie ad4mass.pl i zadecydować czy chcemy być wydawcą czy reklamodawcą. Wydawcy bezpłatnie wprowadzają do systemu swoje witryny oraz określają i wyceniają udostępnione na nich miejsca reklamowe. Reklamodawcy w prosty, w pełni zautomatyzowany sposób tworzą i zlecają kampanie reklamowe, dobierając spośród oferty wydawców docelowe serwisy i miejsca spełniające ich oczekiwania. Nie ma potrzeby załatwiania żadnych formalności – o wszystko zadba Ad4mass.
Ad4Mass jest współfinansowany przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.
Wpisy promowane
- Automatyczne ustawianie cen w sklepie i na portalach sprzedażowychJeżeli sprzedajesz w sieci a asortyment wystawiasz na wielu kanałach równocześnie, koniecznie przeczytaj nasz artykuł i dowiedz się, jak zminimalizować ...
- Sprawdź profesjonalny system do zarządzania energią w firmieEfektywne zarządzanie energią elektryczną w firmie ma ogromne znaczenie. Pozwala na obniżenie kosztów oraz wpływa pozytywnie na zrównoważony rozwój przedsiębiorstwa ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Shoper: skorygowany zysk EBITDA ponownie z rekordowym wzrostemShoper, platforma e-commerce do prowadzenia sklepów internetowych, opublikował rekordowe wyniki za II kwartał i I półrocze 2023 roku. Firma odnotowała ...
- Szymon Marciniak został ambasadorem Mennicy SkarbowejSzymon Marciniak – został ambasadorem Mennicy Skarbowej, firmy w Polsce sprzedającej złoto inwestycyjne oraz inne metale szlachetne, spółki notowanej na ...
- Darmowe dostawy od IdoSell i ORLEN PaczkiORLEN Paczka dołącza do Smile – usługi od IdoSell, dzięki której sklepy internetowe mogą oferować swoim klientom darmową dostawę do ...
- Big Cheese Studio zapowiada dodatek Sushi do pierwszej części Cooking SimulatoraBig Cheese Studio kontynuuje prace nad drugą częścią kulinarnego hitu Cooking Simulator o nazwie Cooking Simulator 2: Better Together, w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.