Rusza platforma reklamy internetowej Ad4Mass

Opublikowano: 21 kwietnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Na polskim rynku reklamowym pojawił się nowy gracz – internetowy system Ad4Mass. Dzięki prostocie obsługi i szybkości działania ma on duże szanse na walkę z konkurencją i przyciągnięcie osób, które w łatwy sposób chcą oferować miejsce reklamowe i zlecać kampanię w globalnej sieci.

Do końca marca 2010 r. trwały intensywne beta-testy Ad4Mass. Po ich pomyślnym zakończeniu podjęto decyzję o uruchomieniu serwisu w kwietniu.

„Tworząc Ad4Mass wiedzieliśmy, że wchodzimy na trudny rynek. Dlatego też postanowiliśmy przygotować platformę reklamową, która zdystansuje konkurencję pod względem swojej funkcjonalności. Wyróżnia nas przejrzysta i czytelna obsługa, zero jakichkolwiek formalności, brak ograniczeń zamieszczanych materiałów i szybkość działania.” – mówi Piotr Kasprzycki – Prezes GTW Media, spółki która stworzyła Ad4Mass.

Ad4Mass oferuje dziewięć rozmiarów powierzchni reklamowej, m.in.: standard skyscrapper 120px*600px, medium rectangle 300px*250px, billboard 750px*100px. Akceptuje również wszystkie popularne formaty reklamy: jpeg, gif, animowany gif, flash, swf.

Zasada działania Ad4Mass jest prosta. Wystarczy zarejestrować się na stronie ad4mass.pl i zadecydować czy chcemy być wydawcą czy reklamodawcą. Wydawcy bezpłatnie wprowadzają do systemu swoje witryny oraz określają i wyceniają udostępnione na nich miejsca reklamowe. Reklamodawcy w prosty, w pełni zautomatyzowany sposób tworzą i zlecają kampanie reklamowe, dobierając spośród oferty wydawców docelowe serwisy i miejsca spełniające ich oczekiwania. Nie ma potrzeby załatwiania żadnych formalności – o wszystko zadba Ad4mass.

Ad4Mass jest współfinansowany przez Unię Europejską ze Środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego.

Ad4mass.pl

Hanna LaskowskaRusza platforma reklamy internetowej Ad4Mass

Podziel się!

O autorze

hania