Microsoft zainaugurował program Students to Business (S2B), którego celem jest umożliwienie najzdolniejszym studentom kierunków technicznych polskich uczelni wyższych odbycia praktyk w firmach będących wiodącymi partnerami Microsoft
w Polsce. Program powstał we współpracy z polskimi środowiskami akademickimi oraz partnerami firmy.
W dzisiejszym świecie wiedza teoretyczna, którą zdobywają młodzi ludzie w trakcie studiów często nie jest wystarczająca do znalezienia atrakcyjnej pracy. Doświadczenie zawodowe jest, obok dobrego wykształcenia, jednym z najważniejszych elementów wymaganych przez pracodawców. Studenci, którzy w trakcie studiów mają możliwość odbycia staży mają lepsze perspektywy zdobycia atrakcyjnej pracy po skończeniu edukacji. Dlatego polski oddział Microsoft, we współpracy ze środowiskami akademickimi i partnerami, stworzył program Students to Business umożliwiający studentom dotarcie do wiodącym firm informatycznych działających na polskim rynku i odbycie w nich praktyk zawodowych.
„Idea programu Students to Business bardzo nam się podoba i świetnie wpisuje się w nasze potrzeby w zakresie polityki kadrowej. Cieszymy się, że dzięki programowi S2B będziemy mogli zaprosić do nas młode, chętne do nauki osoby, które zdobędą u nas swoje pierwsze doświadczenia, a potem wraz z nami będą wypełniać misję firmy Datacom System, jaką jest dążenie do zadowolenia klientów poprzez zaspokajanie ich realnych potrzeb oraz oczekiwań” – powiedziała Izabela Trojan z Datacom System S.A.
Program Students to Business zapewni studentom możliwość odbycia atrakcyjnych staży, a dla firm oferujących praktyki w ramach programu będzie szansą na wyselekcjonowanie z rynku najbardziej utalentowanych pracowników.
„Program Student to Bussines to w dzisiejszych czasach, w których liczba ofert pracy w branży IT gwałtownie rośnie, szansa dla każdego studenta na dokonanie odpowiedniego wyboru miejsca praktyk. Student nie musi iść w ciemno do pierwszego, lepszego pracodawcy; może wybrać praktykę bazując na opiniach osób, które wcześniej same brały w niej udział oraz mieć pewność, że firma polecana przez takiego potentata jakim jest Microsoft jest firmą rzetelną, rzeczową i przede wszystkim taką, która jest w stanie umożliwić lepszy start” – powiedział Jakub Jałbrzykowski, student Politechniki Białostockiej.
„Jestem studentem z Lublina. W moim mieście niełatwo o dobrą pracę dla absolwentów informatyki, a co za tym idzie i dobre praktyki ciężko jest znaleźć. Byłem, więc mile zaskoczony, kiedy niecałe dwa tygodnie przed startem programu w portalu znalazłem projekt realizowany w Lublinie przez jedną
z większych firm produkujących oprogramowanie w regionie” – dodaje Łukasz Chmielewski, student Uniwersytetu Marii Curie-Skłodowskiej.
Jednym z zadań programu Students to Business jest stworzenie nowej płaszczyzny współpracy pomiędzy ośrodkami akademickimi a lokalnymi firmami tak, aby osoby kończące studia były lepiej przygotowane na nowe wyzwania rynkowe. Do udziału w programie zgłosiły się już takie firmy, jak m.in.: ALATUS Sp. z o.o., ANICA SYSTEM SA, Computer World & Wolan Group Sp. z o.o., Datacom System SA, Digital One Sp. z o.o., Gemius SA, InsERT Sp. z o.o., K2 Internet SA, Kom-Pakt PIW Sp. z o.o., LSI Software SA, Softlab Trade Sp. z o.o., TX System Sp. z o.o. oraz VSoft SA.
www.microsoft.com/poland
Wpisy promowane
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
- Integracje dla e-commerce – jakie przynoszą korzyści?W erze cyfrowej transformacji, e-commerce już od dłuższego czasu jest nie tylko alternatywą dla tradycyjnego handlu, ale często staje się ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
- IdoSell – Sklepy internetowe odnotowały nawet 50 proc. wzrosty w BlackWeekBlack Week, Black Weekend i Cyber Monday – w tym okresie w sklepach internetowych sprzedaż wzrosła nawet o 50 proc. ...
- Black Friday 2023 – średnia wysokość przeceny sięgnęła 31%. Piątek ze sprzedażą większą o 24% niż w 2022!Salesforce przygotował podsumowanie Black Friday oparte na globalnych danych zakupowych zebranych od ponad 1,5 miliarda konsumentów. Jak wyglądał Black Friday ...
- DRAGO entertainment odnotowało ponad trzykrotny wzrost zysku EBITWyraźne wzrosty po pierwszych trzech kwartałach 2023 odnotowała notowana na GPW spółka DRAGO entertainment. W okresie styczeń – wrzesień wypracowano ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.