Rusza projekt: wirtualne telefony

Opublikowano: 27 września 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Eniro Polska – właściciel Panoramy Firm – wprowadza nowość – „wirtualne telefony”. Firma umożliwia sprawdzenie skuteczności reklamy zamieszczonej w „yellow pages” – w Panoramie Firm. Narzędzie jest bezpłatne dla reklamodawcy, który na bieżąco otrzymuje informacje o liczbie połączeń pochodzących z katalogu.
Dynamiczny rozwój rynku reklamowego sprawia, że firmy poszukują najbardziej efektywnych kanałów dotarcia do klientów. Marketerzy chcą wiedzieć, czy pieniądze inwestowane w reklamę przyniosą zakładane zyski, dlatego zależy im na mierzeniu efektywności akcji marketingowych. Wychodząc naprzeciw potrzebom reklamodawców, Panorama Firm wprowadza innowacyjny program pomiaru poziomu skuteczności reklamy na „żółtych stronach”, tzw. „wirtualne telefony”. Wirtualny telefon to specjalny numer, publikowany wyłącznie w Panoramie Firm, który umożliwia dokładne policzenie, ile telefonów do danej firmy pochodzi z tego źródła. Właściciele ‘wirtualnych telefonów” otrzymają bilingi z liczbą połączeń, które wygenerowała reklama w książce telefonicznej.

Celem projektu „wirtualnych połączeń” jest przede wszystkim sprawdzenie skuteczności reklamy zamieszczonej w katalogu teleadresowym – Panorama Firm. Osoba zainteresowana zakupem konkretnego produktu czy usługi, dzwoniąc do danej firmy, jest z nią bezpośrednio łączona. Klient w momencie odebrania słuchawki usłyszy komunikat „połączenie z Panoramy Firm”, wypowiedziane przez profesjonalnego lektora.

Dla Klienta Panoramy Firm jest to usługa bezpłatna, ale aby ją otrzymać, musi spełniać pewne warunki, m.in.:
•    telefon wirtualny może być przydzielony wyłącznie Klientowi, który kupi ogłoszenie graficzne na żółtych stronach
•    telefon wirtualny może być przydzielony wyłącznie w wybranych branżach

„Wirtualne telefony są odpowiedzią na dynamiczny rozwój rynku „yellow pages” i rosnące potrzeby społeczeństwa. Przy wprowadzaniu tego narzędzia wzięliśmy pod uwagę przede wszystkim korzyści, jakie osiągną nasi Klienci. Pozwala ono ocenić efektywność reklamy zamieszczonej w Panoramie Firm, a ponadto jest ono bezpłatna i umożliwia darmowe badania rynkowe” – mówi Katarzyna Moczulska, koordynator projektu.

„Klienci, decydując się na reklamę w „yellow pages”, chcą wiedzieć, jaka jest jej skuteczność. Do tej pory było to niemożliwe, ponieważ brakowało narzędzia do jej pomiaru. Teraz nasi konsultanci mogą udowodnić Klientowi, jak opłacalna jest reklama w Panoramie Firm ” – dodaje Katarzyna Moczulska.

Wirtualne Telefony mierzą skuteczność reklamy również w katalogu Budownictwo. Książka przeznaczona jest dla profesjonalistów z branży budowlanej, poszukujących firm do współpracy w całej Polsce. Zawartość katalogu stanowią oferty firm działających na rynku ogólnopolskim.

www.pf.pl

Hanna LaskowskaRusza projekt: wirtualne telefony

Podziel się!

O autorze

hania