Serwis zakupy.interia.pl zmienił swoją nazwę i obecnie jest dostępny pod adresem www.bazzar.interia.pl. Nowy BAZZAR umożliwia odnalezienie aktualnie najniższej ceny szukanego produktu w jednym z ponad 100 sklepów internetowych. Porównywarka powstała przy współpracy z serwisem skąpiec.pl i oferuje łącznie ponad 200 tys. różnorodnych produktów.
Internauci mają możliwość dzielenia się w nim swoimi komentarzami i informacjami o produktach. Bazzar ma stać się najważniejszą marką INTERIA.PL związaną z zakupami Internetowymi.
Zmiana nazewnictwa serwisu zakupowego portalu ma na celu podkreślenie nowej jakości cechującej BAZZAR. Nazwa nawiązuje do orientalnej różnorodności i bogactwa, jakie można zobaczyć na prawdziwym bazarze. Podkreśla wielość atrakcyjnych okazji, których szybkie i proste wyszukiwanie ułatwić ma mechanizm porównywarki cen – wyjaśnia Łukasz Regulski, koordynator projektu. – Uważamy, że wspólnie ze Skąpcem stworzyliśmy naprawdę dobry produkt, który w niedługim czasie stanie się najpopularniejszym serwisem zakupowym w polskim Internecie. Chcemy, aby użytkownicy korzystali z naszych narzędzi i wracali do nas za każdym razem, gdy będą planować zakupy przez Internet – dodaje Paweł Wojciechowski, dyrektor działu e-commerce INTERIA.PL.
Za codzienną aktualizację informacji odpowiada zespół Skąpca, który jednocześnie nadzoruje pracę specjalnego robota skanującego ceny produktów w sklepach internetowych i umieszczającego je w bazie danych porównywarki. Obok możliwości porównania ceny i parametrów wybranego towaru, użytkownicy mogą zapoznać się z warunkami płatności i doręczenia przesyłki oferowanymi przez poszczególnych sprzedawców. Przed podjęciem decyzji zakupowej internauci mają także sposobność sięgnięcia do bazy ocen i opinii o poszczególnych produktach wystawianych przez samych kupujących. Treści do serwisu w znacznej mierze dostarczą sami użytkownicy, którzy dzięki temu mają możliwość współtworzenia BAZZARU.
Część treściowa serwisu jest dla nas szczególnie istotna, gdyż dążymy do tego, aby już wkrótce BAZZAR stał się kompleksowym przewodnikiem po wirtualnych zakupach. – mówi Łukasz Regulski. – Niebawem w serwisie udostępnionych zostanie szereg nowych funkcji, a także kilka świątecznych niespodzianek – pierwsze jeszcze w listopadzie. Wszystko to powoduje, że na prawdę warto jest kupować na BAZZARZE – dodaje Regulski.
INTERIA.PL planuje intensywny rozwój serwisu, który jest jednym z najważniejszych przedsięwzięć e-commerce portalu na nadchodzący rok.
Wpisy promowane
- 5 kluczowych powodów, dla których warto zainwestować w system ERPSystemy ERP przydatne są z wielu powodów. Ich głównym zadaniem jest ułatwienie zarządzania firmami, których działanie opiera się na współpracy ...
- Co zrobić, aby zwiększyć swoją szansę na otrzymanie pracy w IT?Szukasz pracy w sektorze nowoczesnych technologii i zastanawiasz się, co możesz zrobić, aby zwiększyć szansę na otrzymanie wymarzonej posady? Przede ...
Wydarzenia
4. Data Economy Congress
07.10.2024 - 08.10.2024
CyberTrust 2024
07.10.2024 - 08.10.2024
AI Biznes Forum
29.10.2024 - 30.10.2024
Najnowsze wpisy
- Webinary jako Nowa Forma Dochodu: Analiza Polskiego RynkuW tym roku najbardziej dochodowy polski webinar dotyczył ratownictwa medycznego i zarobił ponad 83 tys. zł. Wydarzenia online z branży ...
- Raport „E-commerce w Polsce 2024” – Stabilny odsetek polskich internautów kupujących onlineWedług najnowszego raportu „E-commerce w Polsce 2024”, odsetek polskich internautów dokonujących zakupów online utrzymuje się na stabilnym poziomie. W 2023 ...
- IdoSell nawiązuje współpracę z AdyenIdoSell, znana platforma e-commerce w Polsce, ogłosiła strategiczną współpracę z Adyen, globalną platformą technologii finansowych. W ramach tej współpracy Adyen ...
- Raport – handel opiniami w sieciFirmy sprzedające w sieci walczą coraz zacieklej o klientów. A ponieważ aż 95% internautów przed zakupem sprawdza recenzje, to niektóre ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.