Eniro Polska, właściciel katalogu branżowego „Budownictwo”, uruchomił specjalny serwis internetowy. BUDOWNICTWOpolska.pl to nowe narzędzie, dzięki któremu oferta budowlana Klientów dotrze do szerszego grona osób poszukujących informacji o rynku budowlanym. Do tej pory katalog, oprócz wersji drukowanej, dostępny był także na płycie CD.
Budownictwo to jeden z najszybciej rozwijających się sektorów polskiej i światowej gospodarki. Według prognoz rynek ten będzie się rozwijał, a koniunkturę dodatkowo napędzają inwestycje związane ze zbliżającym się Euro 2012. Obecnie największym zagrożeniem dla branży są masowe wyjazdy specjalistów ds. budownictwa, a co za tym idzie nieprzyjmowanie nowych zleceń, odwoływanie przetargów czy niedotrzymywanie terminów budowy. Znalezienie właściwego dostawcy czy wykonawcy staje się nielada wyzwaniem i problemem.
Serwis BUDOWNICTWOpolska.pl otwiera przed swoimi użytkownikami wiele możliwości – nie tylko dostarcza informacji na tematy branżowe, ale również pomaga znaleźć firmę, specjalistę czy produkt. Dzięki bogatej szacie graficznej oraz przejrzystości portalu, poruszanie się użytkowników po serwisie jest łatwe i przyjemne.
Specjalnie przygotowana wyszukiwarka firm działających w branży budowlanej oraz pokrewnych, pozwala bez trudu znaleźć firmę czy produkt. Użytkownicy będą mogli również sprawdzić terminy zbliżających się targów branżowych – spis uwzględnia dokładne daty i lokalizację, a także prześledzić informacje dotyczące wyników giełdowych.
Docelowo na stronie znajdą się artykuły dostarczane przez Wydawnictwo „Przewodnik Budowlany”. Będą one podzielone na dwa bloki tematyczne:
• informacje biznesowe z rynku,
• porady wykonawcze dla majsterkowiczów.
„BUDOWNICTWOpolska.pl jest odpowiedzią na potrzeby dynamicznie rozwijającego się rynku budowlanego. Pogłębiająca się migracja polskich specjalistów działających w branży powoduje, że coraz częściej potrzebujemy szybko i łatwo znaleźć ekipę remontową lub innego eksperta. Rośnie również zapotrzebowanie na informacje o tym, co się dzieje na rynku. Nowy portal będzie idealnym narzędziem, dla wszystkich podmiotów działających w branży i potrzebujących sprawdzonych informacji” – mówi Joanna Lipińska, Product Manager, Eniro Polska.
„Katalog „Budownictwo” to branżowy produkt, o biznesowym charakterze odpowiadający potrzebom rynku. Serwis jest rozszerzeniem naszej oferty skierowanej do Klientów z branży budowlanej, którzy dzięki obecności w serwisie dotrą ze swoją ofertą do jeszcze szerszego grona odbiorców”– dodaje Joanna Lipińska.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.