Sport.pl uruchomił serwis Euro 2008 poświęcony przygotowaniom do Mistrzostw Europy. Partnerami serwisu są firmy Continental i Castrol. Do końca kwietnia serwis wraz z partnerami organizuje konkursy, w których można wygrać m.in. podwójne zaproszenie na finał Euro.
Użytkownicy Euro 2008 mają obecnie dostęp do aktualnych wiadomości dotyczących przygotowań do Mistrzostw Europy, najnowszych informacji dotyczących polskiej reprezentacji, licznych konkursów oraz forum.
Do końca kwietnia użytkownicy serwisu Euro 2008 mogą brać udział w licznych konkursach, w których nagrodami są stoły do gry w piłkarzyki, bilety na mecze grupowe Polaków, a przede wszystkim podwójne zaproszenie na finał Euro.
– Redakcja Euro 2008 planuje systematyczny rozwój serwisu o nowe treści i ciekawe funkcjonalności dla użytkowników. Chcemy nawiązać do wspaniałej tradycji, kiedy to serwisy na Mundial 2002 i 2006 były uznawane za najlepsze w sieci – mówi Artur Grochowski, dyrektor wydawniczy Sport.pl.
Partnerami serwisu Euro 2008 są firmy Continental i Castrol. Continental jest oficjalnym sponsorem serwisu. Redakcja Sport.pl współpracowała już z firmą Continental podczas Mundialu w 2006 roku. Partnerem serwisu Euro 2008 jest również firma Castrol, która dodatkowo odpowiada za dział „Historia Euro od 1960 do 2004 roku”, opisywany na łamach Gazety Sport oraz w serwisie Sport.pl.
Wpisy promowane
- Biuro flex w Gdańsku – elastyczne przestrzenie pracy dla nowoczesnych firmCoraz więcej przedsiębiorców poszukuje elastyczności w prowadzeniu własnej firmy. Działając w większości zdalnie lub hybrydowo, nie zawsze opłaca się wynajmować ...
- Kancelaria Radcy Prawnego Tomasz Czerwiec – profesjonalna obsługa prawna firmKażdy przedsiębiorca, bez względu na formę prowadzonej działalności, prędzej czy później znajdzie się w sytuacji, w której rozwiązanie problemu wykracza ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.