Mikrobloging staje się w Polsce coraz popularniejszy. Potencjał ten dostrzegli również właściciele portalu Fotka.pl, którzy uruchomili właśnie serwis Spinacz.pl umożliwiający publikowanie krótkich wiadomości. Ma on ułatwiać również korzystanie z popularnych stron internetowych poprzez automatyczne informowanie o aktualizacjach.
Internet znacząco zwiększył ilość osób, z którymi się kontaktujemy, jednak czas potrzebny na utrzymanie z nimi relacji pozostaje ciągle ten sam. Wyjściem z sytuacji jest więc pisanie i publikowanie tego co się u nas dzieje, a równocześnie “spinanie” takich zmian od naszych znajomych. Poza dzieleniem się ciekawymi informacjami, filmami, linkami czy zdjęciami znalezionymi w sieci, Spinacz.pl ułatwi również korzystanie z serwisów Fotka.pl oraz Emuzyka.pl – przekonuje Farida Saffarini, dyrektor marketingu firmy Fotka.pl sp. z o.o., właściciela serwisu Spinacz.pl.
Użytkownicy Spinacz.pl mogą obserwować swoje ulubione serwisy informacyjne i rozrywkowe, i dzięki temu być na bieżąco z najnowszymi artykułami. Na początku agreguje on aktywność z serwisów grupy Fotka.pl, docelowo będzie powiększał się o kolejne serwisy. Obecnie każdy użytkownik Fotka.pl, Swistak.pl czy Emuzyka.pl może skonfigurować Spinacza, aby ten automatycznie publikował aktywności z powyższych serwisów np. dodanie zdjęcia do profilu, czy zmianę statusu.
Jak zostaliśmy zapewnieni, właściciele Spinacza chcą rozpowszechniać ideę mikroblogowania nie tylko wśród pasjonatów internetu i nowych sposobów komunikowania. Naturalnym krokiem jest oczywiście wykorzystanie potencjału Grupy Fotka i jej użytkowników (7,8 mln unikalnych użytkowników w czerwcu według gemiusTraffic). Spinacz stawia sobie jednak za zadanie pozyskanie nowych użytkowników także z kręgu osób nie udzielających się dotychczas na serwisach Grupy i na portalach mikroblogowych.
Od Twittera, czy Blipa, Spinacz ma się odróżniać łatwością obsługi i nawigacji na stronie. Serwis ma stać się „centrum dowodzenia” dla innych projektów – przede wszystkim dzięki wykorzystaniu rozwiązania Open ID. Po zalogowaniu się na Spinacz.pl, będą mogli jednym kliknięciem przelogować się na swoje konto we wszystkich serwisach prowadzonych przez Fotka.pl.
Zadaliśmy również pytanie o największe naszym zdaniem wyzwanie mikroblogingu – zarabianie pieniędzy. Jak zostaliśmy poinformowani:
W miarę rozwoju serwisu chcemy się skupić na zarabianiu na informacjach w serwisie, korzystając z działalności i wiedzy użytkowników. Spinacz.pl wprowadzi strategię reklam na podstawie targetowania kontekstowego. Początkowo pojawią się reklamy w formie tekstowej, w planach są również reklamy graficzne.
W najbliższej przyszłości serwis skupi się na dodawaniu nowych funkcjonalności dla użytkowników. Planowane jest wdrożenie wtyczek pozwalających na dodawanie treści z różnych aplikacji, telefonów komórkowych itp. Duży nacisk położony jest na interakcję między użytkownikami – możliwość komentowania i linkowania wpisów. Dodatkowo:
Rozwój połączeń między serwisami jest kwestią niedalekiej przyszłości, przewidujemy również, że różne serwisy mikroblogowe będą musiały rozpocząć współpracę między sobą.
Wpisy promowane
- Lojalny Klient korzyścią dla Twojej firmyW dzisiejszym świecie biznesu, w którym rywalizacja jest coraz bardziej zacięta, kluczem do sukcesu jest nie tylko pozyskanie nowych klientów, ...
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.