Ruszył Widgetpot – darmowy hosting widgetów

Opublikowano: 23 czerwca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Publikacja widgetów stała się prostsza. Nowy projekt 8fish – platforma hostująca widgety – Widgetpot – umożliwia automatyczne tworzenie widgetów, a także udostępnia internautom swoje produkcje. Dzięki polskiemu centrum widgetów użytkownicy Internetu mogą promować swoje aplikacje, a reklamodawcy wykorzystywać je w promocji swoich usług.
Polskie centrum widgetów stworzone przez 8Fish daje nowe, innowacyjne możliwości promocji i marketingu. Platforma – Widgetpot – otwiera drzwi do kreatywnego podejścia do reklamy internetowej, umożliwiając tworzenie różnego rodzaju miniaplikacji. Wykorzystanie widgetów w reklamie jest nieinwazyjne i skuteczne, gdyż jak każde nowe rozwiązanie reklamowe powoduje istotne zainteresowanie odbiorcy.

Niezależnie od rodzaju platformy (np. iGoogle, NetVibes), Widgetpot pozwala na szybkie i dowolne zaprojektowanie wyglądu wybranego przez siebie widgetu oraz jego darmowe ściągnięcie. Użytkownicy odwiedzający Widgetpot mogą wymieniać się swoimi widgetami i korzystać z zaprojektowanych przez inne osoby miniaplikacji. Stworzony z myślą o indywidualnych potrzebach i internatów serwis Widgetpot udostępnił także system rekomendacji i oceniania poszczególnych widgetów. Tworzenie nowych widgetów, np. z informacjami z serwisów newsowych, jest – dzięki Widgetpot – łatwiejsze, bardziej zindywidualizowane i szybsze niż posługiwanie się kanałami RSS.

– Rosnący zasięg epidemii widgetowania, na którą odpowiedź stanowią projekty 8Fish, objął także Polskę – mówi Michał Samojlik, Creative Director Autentika. – Nasza platforma jest całkowicie darmowa i dostępna dla każdego. Internauci znad Wisły, dzięki narodzinom serwisu Widgetpot, mogą w końcu wspólnie tworzyć polską widgetomanię.

Sylwester KozakRuszył Widgetpot – darmowy hosting widgetów

Podziel się!

O autorze

Sylwester Kozak

Facebook Twitter Google+

Specjalista w zakresie marketingu opartego o promocję wiedzy i doświadczenia. Aktywnie prowadzi własne jak i zlecone serwisy internetowe. Przygotowuje koncepcje biznesowe i analizy rynkowe nowych projektów. Ma praktyczne doświadczenie z zakresu promocji, eCommerce, e-PR, SEO, SEM i prowadzenia projektów internetowych.