Publikacja widgetów stała się prostsza. Nowy projekt 8fish – platforma hostująca widgety – Widgetpot – umożliwia automatyczne tworzenie widgetów, a także udostępnia internautom swoje produkcje. Dzięki polskiemu centrum widgetów użytkownicy Internetu mogą promować swoje aplikacje, a reklamodawcy wykorzystywać je w promocji swoich usług.
Polskie centrum widgetów stworzone przez 8Fish daje nowe, innowacyjne możliwości promocji i marketingu. Platforma – Widgetpot – otwiera drzwi do kreatywnego podejścia do reklamy internetowej, umożliwiając tworzenie różnego rodzaju miniaplikacji. Wykorzystanie widgetów w reklamie jest nieinwazyjne i skuteczne, gdyż jak każde nowe rozwiązanie reklamowe powoduje istotne zainteresowanie odbiorcy.
Niezależnie od rodzaju platformy (np. iGoogle, NetVibes), Widgetpot pozwala na szybkie i dowolne zaprojektowanie wyglądu wybranego przez siebie widgetu oraz jego darmowe ściągnięcie. Użytkownicy odwiedzający Widgetpot mogą wymieniać się swoimi widgetami i korzystać z zaprojektowanych przez inne osoby miniaplikacji. Stworzony z myślą o indywidualnych potrzebach i internatów serwis Widgetpot udostępnił także system rekomendacji i oceniania poszczególnych widgetów. Tworzenie nowych widgetów, np. z informacjami z serwisów newsowych, jest – dzięki Widgetpot – łatwiejsze, bardziej zindywidualizowane i szybsze niż posługiwanie się kanałami RSS.
– Rosnący zasięg epidemii widgetowania, na którą odpowiedź stanowią projekty 8Fish, objął także Polskę – mówi Michał Samojlik, Creative Director Autentika. – Nasza platforma jest całkowicie darmowa i dostępna dla każdego. Internauci znad Wisły, dzięki narodzinom serwisu Widgetpot, mogą w końcu wspólnie tworzyć polską widgetomanię.
Wpisy promowane
- Polecane samochody do miasta w atrakcyjnym finansowaniuMałe samochody osobowe od lat cieszą się ogromną popularnością wśród mieszkańców dużych miast i aglomeracji. Mając na uwadze potrzeby dynamicznego ...
- Inwestowanie długoterminowe: dlaczego wszystko jest lepsze od gotówki?Zastanawiając się nad sposobami lokowania kapitału, wielu z nas instynktownie skłania się ku trzymaniu środków w gotówce. Wydaje się to ...
Wydarzenia
19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024
Najnowsze wpisy
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
- Restimo pozyskuje 2 mln zł na dalszą cyfryzację gastronomiiRestimo ogłosiło dzisiaj zamknięcie drugiej rundy inwestycyjnej na etapie seed w wysokości 2 mln zł od prywatnych inwestorów. Spółka stworzyła ...
- Nest Bank i Shoper wspólnie wspierają e-przedsiębiorcówShoper nawiązał współpracę z Nest Bankiem. Dzięki temu klienci Shoper mogą skorzystać z oferty konta, limitu lub kredytu firmowego w ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.