Publikacja widgetów stała się prostsza. Nowy projekt 8fish – platforma hostująca widgety – Widgetpot – umożliwia automatyczne tworzenie widgetów, a także udostępnia internautom swoje produkcje. Dzięki polskiemu centrum widgetów użytkownicy Internetu mogą promować swoje aplikacje, a reklamodawcy wykorzystywać je w promocji swoich usług.
Polskie centrum widgetów stworzone przez 8Fish daje nowe, innowacyjne możliwości promocji i marketingu. Platforma – Widgetpot – otwiera drzwi do kreatywnego podejścia do reklamy internetowej, umożliwiając tworzenie różnego rodzaju miniaplikacji. Wykorzystanie widgetów w reklamie jest nieinwazyjne i skuteczne, gdyż jak każde nowe rozwiązanie reklamowe powoduje istotne zainteresowanie odbiorcy.
Niezależnie od rodzaju platformy (np. iGoogle, NetVibes), Widgetpot pozwala na szybkie i dowolne zaprojektowanie wyglądu wybranego przez siebie widgetu oraz jego darmowe ściągnięcie. Użytkownicy odwiedzający Widgetpot mogą wymieniać się swoimi widgetami i korzystać z zaprojektowanych przez inne osoby miniaplikacji. Stworzony z myślą o indywidualnych potrzebach i internatów serwis Widgetpot udostępnił także system rekomendacji i oceniania poszczególnych widgetów. Tworzenie nowych widgetów, np. z informacjami z serwisów newsowych, jest – dzięki Widgetpot – łatwiejsze, bardziej zindywidualizowane i szybsze niż posługiwanie się kanałami RSS.
– Rosnący zasięg epidemii widgetowania, na którą odpowiedź stanowią projekty 8Fish, objął także Polskę – mówi Michał Samojlik, Creative Director Autentika. – Nasza platforma jest całkowicie darmowa i dostępna dla każdego. Internauci znad Wisły, dzięki narodzinom serwisu Widgetpot, mogą w końcu wspólnie tworzyć polską widgetomanię.
Wpisy promowane
- Optymalne zarządzanie tekstyliami to lepsze planowanie i przejrzyste kosztyZarządzanie tekstyliami to m. in. także korzystanie z outsourcingu oferowanego przez profesjonalnego dostawcę usług tekstylnych. Użytkownik przede wszystkim pozbywa się ...
- Naklejki reklamowe z logo firmy: jak stworzyć spójny i rozpoznawalny wizerunek?Branding firmy to wartość niematerialna, która w dzisiejszych, mocno konkurencyjnych czasach nieoceniona. Każdy z nas zna marki, których nazwa od ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.