Ruszyła kampania mdziennik.pl – „m ratuje internet”

„m ratuje internet” to hasło kampanii produktowej promującej mdziennik.pl – mobilną wersję portalu dziennik.pl. Od początku lipca, po wpisaniu w swoim telefonie adresu mdziennik.pl, użytkownicy mają dostęp do 12 kanałów tematycznych serwisu. Dzięki nowej usłudze mogą korzystać z najnowszych informacji dziennika.pl w każdym miejscu i czasie, bez konieczności używania komputera stacjonarnego czy laptopa.

mdziennik.pl oferuje dostęp do podręcznej bazy wakacyjnych imprez i koncertów. Użytkownicy mogą sprawdzić, co ciekawego dzieje się w ich mieście i jakie atrakcje kulturalne czekają na nich w miejscu, do którego wybierają się na urlop. Wiadomości te – dostarczane przez serwis Sybil.pl – dostępne są w Informatorze koncertowym w sekcji Kultura.

Ponadto mobilny serwis mdziennik.pl oferuje dostęp do pełnej bazy najświeższych i najważniejszych informacji portalu dziennik.pl w kategoriach: Wiadomości, Biznes, Sport, Rozrywka, Technologia, Opinie, Podróże. Użytkownicy mogą również na bieżąco sprawdzać kursy walut, notowania giełdowe i prognozę pogody dla wybranych miejscowości. Dzięki specjalnemu, przejrzystemu menu i prostej nawigacji przeglądanie treści w telefonie jest szybkie i wygodne. Partnerem serwisu jest Raiffeisen Bank Polska S.A., który oferuje swoim klientom Mobilny Bank, zaawansowany system zapewniający pełny dostęp do własnego konta przez telefon komórkowy 24 godziny na dobę.

„Serwis mdziennik.pl to wolność korzystania z naszego serwisu w dowolnym miejscu. Popularność portalu dziennik.pl wzrosła w ostatnim półroczu o blisko 50 proc.*, dlatego stworzyliśmy mobilną wersję dla tych, którzy chcą być zawsze świetnie poinformowani bez konieczności zabierania ze sobą komputera” – mówi o przesłaniu kampanii Piotr Welc, dyrektor wydawniczy serwisu dziennik.pl.

Kampanię produktową poprzedzała akcja teaserowa pt. „Kim jest m?”, podczas której użytkownicy dziennika.pl szukali najciekawszych skojarzeń ze znakiem m i głosowali na najlepsze propozycje. W ciągu tygodnia w zabawie wzięło udział ponad 15 tys. internautów. Najwięcej głosów zdobyło słowo „marzenia”.

Kampanie – teaserowa i produktowa – prowadzone są w mediach internetowych i drukowanych należących do Axel Springer Polska. Za koncepcję kampanii odpowiada zespół marketingu dziennika.pl, kreacje przygotowała firma Zjednoczenie.com oraz grafik serwisu – Daniel Zarzycki.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top