Ruszyła kampania reklamowa on-line Oriflame

Na początku września wystartowała kampania reklamowa on – line przygotowana przez agencję OS3 multimedia dla szwedzkiego producenta kosmetyków – firmy Oriflame. Celem kampanii jest wprowadzenie na rynek dwóch nowych zapachów „Together Him” i „Together Her” inspirowanych dalekowschodnią kulturą i filozofią. Kampania daje również możliwość zostania konsultantką Oriflame poprzez wypełnienie formularza, do którego dostęp umożliwia reklama.

Kreacja kampanii wyraźnie nawiązuje do chińskiego znaku Tao, w którym ukryte pierwiastki Yin i Yang symbolizują dwie przeciwstawne siły i panującą między nimi równowagę. Podobnie jest z zapachami Oriflame dla niej i dla niego . Tworzą idealną całość, bo dokładnie się uzupełniają. Budują nierozerwalną więź, a jednocześnie pozwalają zachować odrębność i niepowtarzalny styl.

Wykorzystanym w kampanii formatem reklamowym jest pop-under i do końca września ukazywać się będzie między innymi w takich portalach jak onet, interia, czy wirtualna polska oraz w serwisach skierowanych głównie do kobiet – uroda, gala, twój styl, claudia, naj, ftv, dziewczyna, czy filipinka.

„Przygotowana kampania jest kontynuacją naszej współpracy z firmą Oriflame, która rozpoczęła się od stworzenia szkoleniowej prezentacji multimedialnej przeznaczonej dla sieci sprzedaży Oriflame. Cieszymy się, że firma zaufała naszej wiedzy i doświadczeniu dołączając do grona naszych klientów, których obsługujemy pod kątem reklamy on – line.” – powiedział Marcin Maj client service director agencji OS3 multimedia.

http://www.os3.pl
http://www.oriflame.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top