Ruszyła Kolter.tv, telewizja sklepu internetowego. Filmy prezentujące artykuły do strzelectwa sportowego oraz obronne zobaczyć można na stronach www.bron.pl.
Kolter.tv jest autorskim pomysłem Firmy Kolter, właściciela sklepu internetowego Bron.pl. Podstawowym celem tej telewizji jest produkcja filmów prezentujących produkty oferowane w sklepie Bron.pl. Firmie Kolter zależało bowiem na jeszcze lepszym przedstawieniu klientom zalet, funkcjonalności i sposobu obsługi produktów, przy jednoczesnym wprowadzeniu do sklepu elementów ,”rozrywki” w postaci filmu. – Bardzo poważnie podeszliśmy do tego przedsięwzięcia. Stworzyliśmy własne studio telewizyjne, dobraliśmy profesjonalną ekipę producentów, reżyserów, prezenterów i aktorów. To wszystko po to, aby prezentacje przygotowane były fachowo i w pełni przedstawiały auty oferowanych przez nas produktów. Liczymy, że filmy pomogą klientom w decyzjach zakupowych, a także znacząco wpłyną na atrakcyjność naszego sklepu – mówi Mirosław Klekot, właściciel Firmy Kolter i pomysłodawca nowatorskiej telewizji.
W sklepie Bron.pl filmy prezentowane są na karcie produktu i stanowią uzupełnienie opisu jego cech i właściwości. Ciekawym urozmaiceniem jest nakręcenie części filmu w terenie, a części w studiu, co pozwala w pełni zaprezentować zastosowanie produktu. Pomysłodawca wyszedł z założenia, że w taki sposób klient będzie lepiej poinformowany i uniknie przypadkowego zakupu.
Dodatkowo telewizja Kolter.tv ma być także narzędziem do relacjonowania klientom wszystkich imprez targowych, branżowych, zawodów czy zlotów. – Podpowiemy, co warto przeczytać, gdzie jechać i co trzeba koniecznie zobaczyć. Nie zabraknie wywiadów z osobami znanymi i wartymi bliższego poznania. Zdajemy sobie sprawę, że bycie w czołówce w tej branży zobowiązuje. Stąd też zawsze staramy się być innowacyjni, wyprzedzać czas i konkurencje, co oczywiście przyczynia się do zwiększenia kręgu naszych klientów – daje Mirosław Klekot.
Wpisy promowane
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
- Mierzenie czasu pracy w dynamicznym świecie: odkryj skuteczne sposoby z TimeCamp!Zastanawiasz się, jak usprawnić zarządzanie czasem pracy w rozproszonym zespole i nie stracić przy tym motywacji? Sprawdź, jak TimeCamp może ...
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.