Ruszyła Kolter.tv, telewizja sklepu internetowego. Filmy prezentujące artykuły do strzelectwa sportowego oraz obronne zobaczyć można na stronach www.bron.pl.
Kolter.tv jest autorskim pomysłem Firmy Kolter, właściciela sklepu internetowego Bron.pl. Podstawowym celem tej telewizji jest produkcja filmów prezentujących produkty oferowane w sklepie Bron.pl. Firmie Kolter zależało bowiem na jeszcze lepszym przedstawieniu klientom zalet, funkcjonalności i sposobu obsługi produktów, przy jednoczesnym wprowadzeniu do sklepu elementów ,”rozrywki” w postaci filmu. – Bardzo poważnie podeszliśmy do tego przedsięwzięcia. Stworzyliśmy własne studio telewizyjne, dobraliśmy profesjonalną ekipę producentów, reżyserów, prezenterów i aktorów. To wszystko po to, aby prezentacje przygotowane były fachowo i w pełni przedstawiały auty oferowanych przez nas produktów. Liczymy, że filmy pomogą klientom w decyzjach zakupowych, a także znacząco wpłyną na atrakcyjność naszego sklepu – mówi Mirosław Klekot, właściciel Firmy Kolter i pomysłodawca nowatorskiej telewizji.
W sklepie Bron.pl filmy prezentowane są na karcie produktu i stanowią uzupełnienie opisu jego cech i właściwości. Ciekawym urozmaiceniem jest nakręcenie części filmu w terenie, a części w studiu, co pozwala w pełni zaprezentować zastosowanie produktu. Pomysłodawca wyszedł z założenia, że w taki sposób klient będzie lepiej poinformowany i uniknie przypadkowego zakupu.
Dodatkowo telewizja Kolter.tv ma być także narzędziem do relacjonowania klientom wszystkich imprez targowych, branżowych, zawodów czy zlotów. – Podpowiemy, co warto przeczytać, gdzie jechać i co trzeba koniecznie zobaczyć. Nie zabraknie wywiadów z osobami znanymi i wartymi bliższego poznania. Zdajemy sobie sprawę, że bycie w czołówce w tej branży zobowiązuje. Stąd też zawsze staramy się być innowacyjni, wyprzedzać czas i konkurencje, co oczywiście przyczynia się do zwiększenia kręgu naszych klientów – daje Mirosław Klekot.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...