Polsko-amerykańska firma iFind uruchomiła serwis iFind.pl nowoczesną internetową platformę, umożliwiającą kompleksową i bezpłatną prezentację firm w Sieci.
Platforma iFind.pl jest wyszukiwarką typu „Local search”, zawierającą najpopularniejsze kategorie wyszukiwania (m.in. branże: budowlana, motoryzacyjna, medyczna) wraz z ich lokalizacjami. Serwis został stworzony przez zespół polskich specjalistów z kilkunastoletnim doświadczeniem w marketingu i reklamie oraz amerykańską firmę Intelligenx, która od ponad 10 lat specjalizuje się w tworzeniu tego rodzaju serwisów, m.in. w USA, Kanadzie i Holandii.
– Przez wiele lat tworzyliśmy narzędzia i rozwiązania marketingowe przeznaczone dla dużych korporacji. Teraz chcemy zaoferować je również małym i średnim firmom, stąd pomysł na serwis iFind.pl. Dzięki zaawansowanej technologii udostępnia on firmom efektywną i mierzalną reklamę w Internecie. Poza całkowicie bezpłatną i nielimitowaną prezentacją informacji o przedsiębiorstwie, istnieje też możliwość pozycjonowania firmy w wynikach wyszukiwania. Obecność na najlepszych miejscach będzie zależała od rodzaju wykupionego abonamentu oraz stopnia uzupełnienia profilu firmy. Celem platformy jest najbardziej optymalna z perspektywy użytkownika prezentacja firm w Internecie, co w konsekwencji ma przynieść tym firmom wymierne korzyści – mówi Leszek Konkel, Prezes Zarządu iFind.
Innowacyjnym rozwiązaniem zastosowanym w serwisie ma być dostęp zarejestrowanych tam firm do narzędzi analitycznych mierzących efektywność reklamy i jej przełożenie na liczbę zapytań i klientów.
iFind rozpoczęło intensywną promocję serwisu w Google. Jego pierwsza testowa wersja w ciągu kolejnych 3 miesięcy zostanie rozbudowywana o nowe funkcjonalności.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.