W sobotę 19 czerwca ruszyła telewizyjna kampania dostawcy usług internetowych dla firm – home.pl. Dom mediowy PanMedia Western odpowiada za planowanie mediów.
– To pierwsza duża kampania związana z usługami rejestracji domeny internetowych i hostingu stron WWW w masowych mediach. Wcześniej działania reklamowe firm tej branży prowadzone były jedynie w internecie, prasie i billboardach – mówi Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca domu PanMedia Western.
Celem kampanii jest szerokie zbudowanie świadomości marki w grupie docelowej przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. home.pl liczy też na wzrost świadomości przedsiębiorców dotyczący potrzeby obecności w sieci i wynikających z tego korzyści.
Marcin Kuśmierz, dyrektor zarządzający home.pl potwierdza, że będzie to pierwsza duża kampania promująca usługi rejestracji domen internetowych i hostingu stron WWW w polskich stacjach telewizyjnych – Na tak dużą skalę dotychczas nikt nie promował potrzeby obecności w internecie dla małego biznesu – mówi Kuśmierz.
Zdaniem osób zarządzających home.pl o wyborze PanMedia Western zdecydowały wysokie kompetencje i zaangażowanie zespołu domu mediowego. Kreację przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos. W trwającej kilka tygodni kampanii będą puszczane dwie wersje telewizyjnych spotów
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.