W sobotę 19 czerwca ruszyła telewizyjna kampania dostawcy usług internetowych dla firm – home.pl. Dom mediowy PanMedia Western odpowiada za planowanie mediów.
– To pierwsza duża kampania związana z usługami rejestracji domeny internetowych i hostingu stron WWW w masowych mediach. Wcześniej działania reklamowe firm tej branży prowadzone były jedynie w internecie, prasie i billboardach – mówi Ewa Góralska, dyrektor zarządzająca domu PanMedia Western.
Celem kampanii jest szerokie zbudowanie świadomości marki w grupie docelowej przedsiębiorców z sektora małych i średnich przedsiębiorstw. home.pl liczy też na wzrost świadomości przedsiębiorców dotyczący potrzeby obecności w sieci i wynikających z tego korzyści.
Marcin Kuśmierz, dyrektor zarządzający home.pl potwierdza, że będzie to pierwsza duża kampania promująca usługi rejestracji domen internetowych i hostingu stron WWW w polskich stacjach telewizyjnych – Na tak dużą skalę dotychczas nikt nie promował potrzeby obecności w internecie dla małego biznesu – mówi Kuśmierz.
Zdaniem osób zarządzających home.pl o wyborze PanMedia Western zdecydowały wysokie kompetencje i zaangażowanie zespołu domu mediowego. Kreację przygotowała agencja reklamowa Grandes Kochonos. W trwającej kilka tygodni kampanii będą puszczane dwie wersje telewizyjnych spotów
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!