Serwis społecznościowy GG.pl wraz z mobilną wersją Poczty Gadu-Gadu jest od dziś zawsze pod ręką dla wszystkich użytkowników telefonów komórkowych.
Wersja mobilna jest kolejnym krokiem w rozwoju serwisu GG.pl , ułatwieniem i rozszerzeniem możliwości dla użytkowników.
Mobilna wersja serwisu społecznościowego GG.pl posiada m.in.: podstronę kontaktów, livestreamu oraz konferencji. Dzięki mobilnej wersji GG.pl w telefonie komórkowym można zalogować się do serwisu, obserwować, co w każdym momencie dzieje się na profilu, pulpicie, przesyłać wiadomości do swoich znajomych, czy przeprowadzać konferencje, a nawet wysłać e-mail z poziomu serwisu. Jeśli na liście kontaktów GG mamy więc dużo znajomych, tradycyjny SMS, jako droższa i w dodatku uboga w formie wersja krótkiej wiadomości, może być zupełnie odstawiona na bok.
– Chcemy, aby nasi użytkownicy mogli komunikować się z przyjaciółmi w dogodnym dla siebie momencie. Wersja mobilna GG.pl daje od dziś taką możliwość. Oprócz wygody przyniesie użytkownikom wymierne korzyści finansowe – mówi Jarek Rybus, pełnomocnik zarządu GG Network S.A., producenta GG.pl i komunikatora Gadu-Gadu. – Nie trzeba już wysyłać sms-ów, można być on-line ze wszystkimi znajomymi dzięki serwisowi społecznościowemu w komórce.
Każdy użytkownik posiadając numer GG i konto w serwisie GG.pl może aktywować w swoim profilu skrzynkę pocztową i przez serwis społecznościowy odbierać i wysyłać wiadomości. Mobilna wersja GG.pl daje więc możliwość szybkiego skorzystania z mobilnej wersji Poczty Gadu-Gadu przez komórkę. Dzięki temu użytkownicy będą mogli być w stałym kontakcie ze swoimi znajomymi, mając w każdym momencie możliwość zalogowania się do GG.pl i poczty w komórce. W kolejnej wersji przewidziane będzie również autologowanie do poczty.
Serwis działa na każdym telefonie komórkowym wyposażonym w przeglądarkę internetową.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.