Serwis społecznościowy GG.pl wraz z mobilną wersją Poczty Gadu-Gadu jest od dziś zawsze pod ręką dla wszystkich użytkowników telefonów komórkowych.
Wersja mobilna jest kolejnym krokiem w rozwoju serwisu GG.pl , ułatwieniem i rozszerzeniem możliwości dla użytkowników.
Mobilna wersja serwisu społecznościowego GG.pl posiada m.in.: podstronę kontaktów, livestreamu oraz konferencji. Dzięki mobilnej wersji GG.pl w telefonie komórkowym można zalogować się do serwisu, obserwować, co w każdym momencie dzieje się na profilu, pulpicie, przesyłać wiadomości do swoich znajomych, czy przeprowadzać konferencje, a nawet wysłać e-mail z poziomu serwisu. Jeśli na liście kontaktów GG mamy więc dużo znajomych, tradycyjny SMS, jako droższa i w dodatku uboga w formie wersja krótkiej wiadomości, może być zupełnie odstawiona na bok.
– Chcemy, aby nasi użytkownicy mogli komunikować się z przyjaciółmi w dogodnym dla siebie momencie. Wersja mobilna GG.pl daje od dziś taką możliwość. Oprócz wygody przyniesie użytkownikom wymierne korzyści finansowe – mówi Jarek Rybus, pełnomocnik zarządu GG Network S.A., producenta GG.pl i komunikatora Gadu-Gadu. – Nie trzeba już wysyłać sms-ów, można być on-line ze wszystkimi znajomymi dzięki serwisowi społecznościowemu w komórce.
Każdy użytkownik posiadając numer GG i konto w serwisie GG.pl może aktywować w swoim profilu skrzynkę pocztową i przez serwis społecznościowy odbierać i wysyłać wiadomości. Mobilna wersja GG.pl daje więc możliwość szybkiego skorzystania z mobilnej wersji Poczty Gadu-Gadu przez komórkę. Dzięki temu użytkownicy będą mogli być w stałym kontakcie ze swoimi znajomymi, mając w każdym momencie możliwość zalogowania się do GG.pl i poczty w komórce. W kolejnej wersji przewidziane będzie również autologowanie do poczty.
Serwis działa na każdym telefonie komórkowym wyposażonym w przeglądarkę internetową.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.