FFC cały czas rozwija swoją działalność w Second Life. Najpierw był klub PLAYMOBILE i oryginalna, pionierska kampania promocyjna tej marki przygotowana przez FFCreation, teraz przyszedł czas na otwarcie wirtualnego biura FFC.
Salon agencji znajduje się w strategicznym dla polskiego SL miejscu, tuż przy klubie PLAY.
Szklany, transparentny budynek w kształcie logo FFCreation, w barwach logo, zgodny jest z przyjętą wizualizacją artystyczną firmy. Wystrój wnętrza i design jest nowoczesny, prosty, elegancki.
W środku goście salonu mogą obejrzeć galerię zrealizowanych ostatnio projektów i poszczególnych kreacji FFC, a – za pośrednictwem telebimu – zapoznać się z prezentacją multimedialną firmy.
W przyszłości będzie możliwy bezpośredni dostęp do strony internetowej FFCreation prosto z SL.
Wkrótce pojawi się credentials w formacie video. W wirtualnym biurze FFCreation, we wtorki w godzinach: 10h – 14h, dyżurować będzie jeden pracownik biura, który odpowie na pytania związane z działalnością oraz ofertą FFCreation.
Agencja ma nadzieję, że jej nowy salon będzie inspirował polskich użytkowników SL zarówno w świecie wirtualnym, jak i rzeczywistym.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.