Według opublikowanego właśnie rankingu lojalności konsumentów, Brand Keys Customer Loyalty Engagement Index, Samsung jest obecnie najsilniejszą marką technologiczną w USA. W tegorocznej edycji badania, konsumenci najczęściej wskazywali Samsunga w kategoriach: Telewizory LCD, Telewizory plazmowe, Odtwarzacze DVD oraz Netbooki. Markę wyróżniono również w kategoriach Drukarek, Laptopów i Smartfonów.
Firma Brand Keys specjalizuje się w badaniach wartości marek i lojalności konsumentów na rynku amerykańskim i brytyjskim. Ranking Customer Loyalty Engagement Index od 1997 roku wyróżnia marki, które charakteryzują się szczególną lojalnością wśród obecnych i potencjalnych klientów. Tegoroczne zestawienie przedstawia 518 marek w 71 różnorodnych kategoriach rynkowych – od elektroniki użytkowej, przez transport po branżę spożywczą.
Spośród 13 ujętych w tegorocznym zestawieniu kategorii technologicznych, marka Samsung zwyciężyła w czterech (Telewizory LCD, Telewizory plazmowe, Odtwarzacze DVD oraz Netbooki) a w kolejnych trzech znalazła się w pierwszej trójce (Drukarki, Laptopy i Smartfony). Potwierdza to czołową pozycję Samsung Electronics wśród światowych koncernów technologicznych.
Badanie Brand Keys Customer Loyalty Engagement Index zostało przeprowadzone w USA drogą telefoniczną, na grupie mężczyzn i kobiet w wieku 18 – 65 lat. Respondenci byli pytani zarówno o emocjonalne, jak i racjonalne przesłanki swoich decyzji zakupowych, z uwzględnieniem ich nastawienia do poszczególnych marek. Stosowaną przez Brand Keys metodologię badania oparto na narzędziach psychologii klinicznej, co pozwala na przewidywanie przyszłych zachowań konsumentów w kolejnych kilkunastu miesiącach.
http://www.brandkeys.com/awards
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.