Firma Samsung Electronics Polska otworzyła w Warszawie Showroom B2B. Prezentowane w nim będą rozwiązania dla biznesu, dedykowane m.in. dla branż takich jak edukacja, hotelarstwo, centra dyspozycyjne czy bankowość.
Showroom Samsung B2B to miejsce, w którym można zapoznać się z najnowszą ofertą rozwiązań przeznaczonych dla segmentu biznesowego, niedostępną w zwykłych sklepach. W Showroomie na pracują konsultanci, których rolą będzie nie tylko doradzanie klientom w zakresie wyboru sprzętu, ale przede wszystkim ukazanie pełnej jego funkcjonalności poprzez prezentację kompletnych rozwiązań dedykowanych dla poszczególnych branż.
Zróżnicowane portfolio, które będzie dostępne w Showroomie Samsung B2B zawiera między innymi rozwiązania dotyczące druku, telewizji hotelowej, cyfrowej klasy oraz wielkoformatowych ścian wizyjnych.
Samsung B2B Showroom znajduje się w budynku biurowym New City przy ulicy Marynarskiej 15 w Warszawie. Będzie wykorzystywany do spotkań biznesowych oraz szkoleń.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.