Samsung sprzedał 20 mln flagowego smartfona w 100 dni

Opublikowano: 6 września 2012. Kategoria: Rynek. Tagi: ,

W ciągu 100 dni od premiery Samsunga Galaxy S III sprzedano 20 mln sztuk urządzenia.

Firma Samsung poinformowała, że dobrej sprzedaży swojego flagowego smartfona. Telefon posiadający 4,8-calowy wyświetlacz Super AMOLED HD (1280x720px) i system operacyjny Android Ice Cream Sandwich w ciągu 100 dni sprzedał się w 20 mln egzemplarzy.

Od czasu majowego debiutu Galaxy S III cieszy się nieustającą uwagą i popularnością, a my jesteśmy zachwyceni jego sukcesem. Chciałbym szczerze podziękować klientom, którzy wybrali Galaxy S III i zapewnić ich, że nigdy nie przestaniemy dostarczać inteligentnych technologii mobilnych, które pomagają użytkownikom odkrywać nowe możliwości i doskonale sprawdzają się podczas codziennego użytkowania – powiedział JK Shin, prezes i dyrektor działu IT & Mobile Communications w Samsung Electronics.

GALAXY-S-III

W dniu premiery Galaxy S III był dostępny w kolorze ciemnoniebieskim (Pebble Blue) i białym (Marble White), a obecnie wybór rozszerzono o następujące barwy: bursztynową (Amber Brown), rubinową (Garnet Red), szafirową (Sapphire Black) i tytanowo-szarą (Titanium Gray). Dostępność kolorów zależy od kraju oraz sprzedawcy.

Dodajmy, że to nie jedyne nowości ze stajni Samsunga. Pod koniec sierpnia firma zaprezentowała następcę modelu Note, nowy tablet oraz hybrydę telefonu i aparatu cyfrowego. 12 września swoje nowe produkty (w tym, jak się spekuluje, nowego iPhone’a) pokazać ma firma Apple, a dziś jeszcze, wieczorem polskiego czasu, odbędzie się konferencja firmy Amazon.

Dawid ZarazińskiSamsung sprzedał 20 mln flagowego smartfona w 100 dni

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.