Projekt „Kumpel z Przeszłości. 1944 Live” autorstwa agencji reklamowej San Markos otrzymał główną nagrodę w ogólnopolskim konkursie nagradzającym najoryginalniejsze przedsięwzięcia realizowane w Internecie – „Internetowa 5”.
Jury konkursu „Internetowa 5” przyznało główną nagrodę oraz tytuł „Internetowego Pomysłu na Piątkę” projektowi „Kumpel z Przeszłości” autorstwa agencji reklamowej San Markos (www.sanmarkos.pl). „Internetowa 5” to ogólnopolski konkurs mający na celu wyróżnienie najlepszych projektów zrealizowanych w ubiegłym roku. Do konkursu stanęły zarówno agencje reklamowe, interaktywne, jak zajmujące się szeroko pojętą komunikacją. Kryterium oceny stanowiła kreatywność, oryginalność i innowacyjność pomysłu. Projekty oceniali szefowie działów sprzedaży i marketingu firm zaproszonych do współpracy, jak również dyrektorzy kilku największych agencji interaktywnych.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej nagrody, ponieważ nasza wygrana pokazuje, że kreatywność to wciąż domena agencji reklamowych. Nagroda potwierdza, że to agencje reklamowe powinny odpowiadać za kreację kampanii, czy ma ona miejsce w sieci, czy poza nią. Zrozumienie grupy docelowej i umiejętność odpowiedniego doboru narzędzi pod tym kątem, to umiejętność, którą wypracowuje się latami. San Markos dysponuje teamem kreatywnym, który efektywnie łączy doświadczenia z tradycyjnej reklamy z narzędziami oferowanymi przez portale społecznościowe i nowe media. – komentuje Magdalena Czaja, członek zarządu San Markos.
Oprócz nagrody głównej w konkursie „Kumpel z Przeszłości” został dotychczas nagrodzony srebrnym bębnem na festiwalu reklamowym Golden Drum, srebrną nagrodą Silver Spotlight Award, dwiema statuetkami Złoty Spinacz 2009, 3 Złotymi Orłami oraz Grand Prix konkursu w 2009 roku oraz główną nagrodą w konkursie Epica Award 2009.
„Kumpel z Przeszłości” to projekt agencji San Markos zrealizowany wspólnie z firmą On Board PR i Biurem Promocji Miasta Stołecznego Warszawy, dla którego inspirację stanowiła 65. rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...