Projekt „Kumpel z Przeszłości. 1944 Live” autorstwa agencji reklamowej San Markos otrzymał główną nagrodę w ogólnopolskim konkursie nagradzającym najoryginalniejsze przedsięwzięcia realizowane w Internecie – „Internetowa 5”.
Jury konkursu „Internetowa 5” przyznało główną nagrodę oraz tytuł „Internetowego Pomysłu na Piątkę” projektowi „Kumpel z Przeszłości” autorstwa agencji reklamowej San Markos (www.sanmarkos.pl). „Internetowa 5” to ogólnopolski konkurs mający na celu wyróżnienie najlepszych projektów zrealizowanych w ubiegłym roku. Do konkursu stanęły zarówno agencje reklamowe, interaktywne, jak zajmujące się szeroko pojętą komunikacją. Kryterium oceny stanowiła kreatywność, oryginalność i innowacyjność pomysłu. Projekty oceniali szefowie działów sprzedaży i marketingu firm zaproszonych do współpracy, jak również dyrektorzy kilku największych agencji interaktywnych.
Jesteśmy bardzo zadowoleni z tej nagrody, ponieważ nasza wygrana pokazuje, że kreatywność to wciąż domena agencji reklamowych. Nagroda potwierdza, że to agencje reklamowe powinny odpowiadać za kreację kampanii, czy ma ona miejsce w sieci, czy poza nią. Zrozumienie grupy docelowej i umiejętność odpowiedniego doboru narzędzi pod tym kątem, to umiejętność, którą wypracowuje się latami. San Markos dysponuje teamem kreatywnym, który efektywnie łączy doświadczenia z tradycyjnej reklamy z narzędziami oferowanymi przez portale społecznościowe i nowe media. – komentuje Magdalena Czaja, członek zarządu San Markos.
Oprócz nagrody głównej w konkursie „Kumpel z Przeszłości” został dotychczas nagrodzony srebrnym bębnem na festiwalu reklamowym Golden Drum, srebrną nagrodą Silver Spotlight Award, dwiema statuetkami Złoty Spinacz 2009, 3 Złotymi Orłami oraz Grand Prix konkursu w 2009 roku oraz główną nagrodą w konkursie Epica Award 2009.
„Kumpel z Przeszłości” to projekt agencji San Markos zrealizowany wspólnie z firmą On Board PR i Biurem Promocji Miasta Stołecznego Warszawy, dla którego inspirację stanowiła 65. rocznica wybuchu Powstania Warszawskiego.
Wpisy promowane
- Jak zmienia się biznes z systemem CMMS?W sektorze produkcji osiągane wyniki biznesowe w dużej mierze zależą od kondycji działu produkcji oraz działu odpowiedzialnego za utrzymanie ruchu ...
- Kiedy warto zainwestować w automatyzację logistyki e-commerce?Przedsiębiorcy z branży e-commerce coraz chętniej korzystają z automatyzacji logistyki. To bowiem skuteczny sposób na usprawnienie pracy. W tym artykule ...
Wydarzenia
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: 133 pkt w styczniu 2025 r.Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- E-commerce w Polsce: 20% konsumentów często rezygnuje z zakupów onlineBranża e-commerce w Polsce rozwija się dynamicznie, oferując konsumentom coraz więcej udogodnień. Mimo to, wielu Polaków rezygnuje z zakupów online, ...
- Sztuczna inteligencja w e-commerce: 5 kluczowych technologii według ekspertów ShoperSztuczna inteligencja coraz częściej wspiera e-commerce, pomagając sprzedawcom w budowaniu przewagi konkurencyjnej. Jakie rozwiązania odgrywają dziś kluczową rolę w sprzedaży ...
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.