SAP AG ogłosił, że firma Gartner Inc. opublikowała najnowszą wersję analizy „Supply Chain Planning Magic Quadrant”, w której odnotowano przesunięcie się SAP w górę – z kategorii „Wizjonerów” do „Liderów” oraz zaobserwowano znaczne poprawę pozycji w kategorii „Zdolność do realizacji” i „Kompletności wizji” łańcucha dostaw w porównaniu z poprzednią wersją raportu.
Według przedstawicieli SAP wizja łańcucha dostaw tej firmy oraz zdolność do jej realizacji, a także specjalistyczna wiedza branżowa cieszą się nadal dużym uznaniem klientów, umacniając pozycję SAP jako światowego lidera na rynku rozwiązań SCM (Supply Chain Management). Firma SAP po raz pierwszy ogłosiła swoje przywództwo na tym rynku w ubiegłym roku, kiedy to odnotowane przychody z tytułu licencji na oprogramowanie potwierdziły, że wyprzedziła ona wszystkich konkurentów.
SAP potwierdza, że ostatnia publikacja nowego raportu firmy Gartner zatytułowanego „Supply Chain Planning Magic Quadrant – Coming Out of the Trough” dostarcza dodatkowych informacji wyjaśniających, dlaczego zestaw rozwiązań opracowanych przez SAP dla łańcucha dostaw nadal opanowuje rynek. Firma SAP otrzymała znacznie wyższe noty w kategoriach „Kompletności wizji” i „Zdolności do realizacji”.
Według firmy Gartner Liderami są dostawcy, którzy dobrze funkcjonują na dzisiejszym rynku, mają czytelną wizję jego rozwoju i aktywnie zwiększają własne kompetencje, chcąc utrzymać przywództwo. Wizjonerzy to firmy, które są świadome kierunku rozwoju rynku bądź mają wizję zmieniających się ról na rynku, ale nie potrafią jeszcze sprawnie na nim funkcjonować. Kategoria „Zdolność do realizacji” przedstawia – wg kryteriów firmy Gartner – kondycję dostawcy w danym momencie, a „Kompletność wizji” obrazuje stan firmy w przyszłości, na podstawie kierunków rozwoju rynku.
SAP dostarcza rozwiązania w zakresie łańcucha dostaw, które są konkurencyjne w stosunku do ofert tzw. rozwiązań punktowych. Dzięki możliwości łatwej integracji z innymi rozwiązaniami o krytycznym znaczeniu dla działalności firmy, takimi jak Zarządzanie relacjami z klientami (CRM), Zarządzanie cyklem życia produktu (PLM) oraz Zarządzanie organizacją, klienci SAP mogą skrócić czas wprowadzania produktów na rynek, zmniejszyć koszty operacyjne oraz osiągnąć wyższy zwrot z inwestycji w nowe technologie.
„Mocna pozycja SAP na rynku świadczy dobitnie o tym, że coraz więcej klientów zgadza się z naszą wizją zarządzania sieciami łańcuchów dostaw o zdolnościach adaptacyjnych – stwierdził Claus Heinrich, Członek Zarządu SAP. – Rozwiązania SAP dla zarządzania łańcuchem dostaw wykorzystują nowości technologiczne, takie jak systemy inteligentnego monitorowania, analizy i agregacji danych – tzw. agenty, czy też magazynowe systemy identyfikacji radiowej (RFID), oraz ścisłą integrację z kluczowymi procesami biznesowymi w całej organizacji, a także lata doświadczeń w poszczególnych branżach, zdobytych podczas pracy z wieloma klientami. Wszystko to sprawia, że najnowsze badanie analityczne odzwierciedla nie tylko dzisiejszy sukces, ale również długotrwałe przywództwo SAP na rynku.”
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.