Specjalizująca się w e-mail marketingu firma SARE istotnie poszerza zakres świadczonych usług. Poza udostępnianiem zaawansowanych narzędzi do obsługi komunikacji newsletterowej i wysyłek mailingów proponuje klientom także realizację działań obliczonych na tworzenie i rozbudowę ich baz adresowych. Zmianom towarzyszy uruchomienie nowego serwisu www.sare.pl i kampania wizerunkowa.
SARE już od pewnego czasu prowadziło dla części swoich klientów kompleksowe działania e-mail marketingowe. W zakres takich usług wchodzą przede wszystkim: przygotowywanie kreacji newsletterów i mailingów oraz ich optymalizacja pod różne programy pocztowe, tworzenie landing pages, realizacja konkursów i akcji specjalnych obliczonych na pozyskiwanie danych kontaktowych oraz planowanie mailingów do zewnętrznych baz adresowych. Obecnie agencja jest w trakcie wyodrębniania w strukturze działu planowania mediów.
W związku ze zmianami SARE odświeża wizerunek marki. Jednym z głównych elementów budujących nowy wizerunek jest uruchomiony właśnie – we współpracy z agencją Quest – serwis www.sare.pl. Poświęcono w nim znacznie więcej miejsca na przedstawienie samej firmy oraz jej klientów i opisanie zakresu świadczonych przez SARE usług. Część zgromadzonego w ciągu pięciu lat obecności na rynku doświadczenia zawarta została w bazie wiedzy. Layout całego serwisu jest bardzo przejrzysty, czym nawiązuje do nowego claimu SARE „czysty e-mail marketing”.
„Nowy claim wskazuje, iż mimo znacznego poszerzenia zakresu oferowanych przez nas usług wciąż bardzo liczy się dla nas specjalizacja”. – mówi Natalia Paczóska, Marketing Coordinator SARE. „Uważamy, że żeby realizować skutecznie jakiekolwiek działania marketingowe trzeba się na nich dobrze znać. A trudno znać się dobrze na wszystkim. Pokazuje to choćby fakt, że coraz częściej o pomoc w e-mail marketingu proszą nas agencje interaktywne i internetowe domy mediowe”. – dodaje Paczóska.
W związku z odświeżeniem wizerunku modyfikacji uległo także logo SARE, w którym z podpisu „narzędzie do e-mail marketingu” usunięto słowo „narzędzie”. W obecnej formie wskazuje on lepiej na kompleksowość i pełnię świadczonych w obszarze e-mail marketingu usług. Zmianom towarzyszy intensywna kampania wizerunkowa w mediach branżowych, która potrwa do połowy kwietnia.
Wpisy promowane
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
- Dlaczego akceptacja kart płatniczych jest kluczowa dla Twojego biznesu?Prężnie działające przedsiębiorstwa konkurują o uwagę i lojalność klientów, dlatego niezbędne staje się nie tylko oferowanie wysokiej jakości produktów czy ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.