SARE dla linii lotniczych Norwegian

Linie lotnicze Norwegian intensyfikują na polskim rynku działania sprzedażowe przy wykorzystaniu poczty elektronicznej. Linie zdecydowały się na rezygnację z dotychczasowej platformy przechowywania i wysyłki e-maili i powierzyły swój budżet wyspecjalizowanej w e-mail marketingu firmie SARE.

Początek współpracy z SARE zbiegł się w czasie z wprowadzeniem odświeżonego serwisu linii www.norwegian.com/pl. Pierwsza wysyłka w nowym systemie została więc zaprojektowana tak, aby przedstawić polskim klientom nową witrynę oraz jej dodatkowe funkcjonalności. Do tego celu została wykorzystana własna baza Norwegian, składająca się z kilkuset tysięcy polskich klientów. Przed wysyłką baza została wyczyszczona i posegmentowana. Firma SARE doradzała także w zakresie optymalizacji grafiki (wykorzystano dla porównania dwa projekty mailingu).

Osoby znajdujące się z bazie Norwegian będą od teraz regularnie otrzymywać newslettery z informacjami o nowych kierunkach lotów, promocjach i usługach dodatkowych (rezerwacja hoteli, wypożyczanie samochodów i inne). Firma SARE będzie odpowiedzialna za doradztwo i kompleksową obsługę w takich obszarach jak: prawo, zarządzanie bazami danych, optymalizacja kreacji, tworzenie treści, przygotowywanie raportów.

W kolejnym etapie współpracy SARE odpowiadać będzie za działania dodatkowe mające na celu zgromadzenie jak największej liczby adresów e-mail i ich efektywne wykorzystywanie. Umowa pomiędzy SARE a Norwegian podpisana została na czas nieokreślony.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top