SARE już po raz szósty zbada wykorzystanie poczty elektronicznej

Rusza szósta edycja badania dotyczącego sposobów korzystania z poczty elektronicznej w Polsce. 22 lipca na elektroniczne skrzynki pocztowe Polaków trafi zaproszenie od agencji e-mail marketingu SARE – pomysłodawcy i realizatora projektu – do wzięcia udziału w tym projekcie. Rezultaty zostaną ogłoszone we wrześniu.

Celem projektu jest zbadanie trendów związanych ze sposobem używania poczty elektronicznej przez Polaków. Każdego roku wyniki przynoszą zestaw ważnych dla rynku e-mail marketingu informacji. Ankieta będzie dostępna pod adresem www.sare.pl/ankieta. Badanie potrwa do końca sierpnia.

Tegoroczny zestaw pytań podzielono na dwie części. Pierwsza skierowana jest do wszystkich respondentów biorących udział w ankiecie. Natomiast o wypełnienie drugiej zostaną poproszone osoby pracujące w działach marketingu i PR. Wyniki tej części posłużą do analizy biznesowego zastosowania e-mail marketingu w przedsiębiorstwa w Polsce.

„SARE jest liderem e-mail marketingu w Polsce. W związku z tym mamy także obowiązki wobec rynku. W tym właśnie takie jak badanie wykorzystywania przez Polaków poczty elektronicznej. Każdego roku dowiadujemy się nowych rzeczy o konsumentach, ich przyzwyczajeniach i preferencjach. Wyniki badania pozwalają klientom agencji SARE, a także całemu rynkowi, któremu udostępniamy raport lepiej komunikować się z Polakami poprzez pocztę elektroniczną” – powiedział Krzysztof Dębowski, dyrektor zarządzający SARE.

Każdy z respondentów po wypełnieniu ankiety może zamówić bezpłatny raport z badania, który zostanie dostarczony na jego skrzynkę mailową. Dane w pierwszej kolejności zostaną udostępnione klientom SARE a w dalszej, pozostałym zainteresowanym.

Szóste badanie poczty elektronicznej prowadzone jest pod patronatem Interactive Advertising Bureau Polska oraz Stowarzyszenia Marketingu Bezpośredniego.

www.sare.pl/ankieta

Wpisy promowane

Wydarzenia

19. edycja Studenckiego Festiwalu Informatycznego
04.04.2024 - 06.04.2024

Najnowsze wpisy

Scroll to Top