SARE podsumowuje rok

Zamykając finansowo rok 2010 pierwsza i największa na polskim rynku firma specjalizująca się w e-mail marketingu podsumowała także pozostałe swoje działania.

Okazuje się, że w 2010 roku z systemu SARE wysłanych zostało o 47% więcej wiadomości e-mail niż rok wcześniej. W sumie było to aż 220 milionów newsletterów i mailingów.  Przeprowadzono ponad 25 tys. wysyłek generując transfer na poziomie 16 terabajtów. W bazach adresowych w SARE utrzymywanych jest już ponad 20 mln adresów, a liczba wysłanych wiadomości SMS wzrosła o ponad 350% w stosunku do poprzedniego roku.

W między czasie wdrożono kilka innowacyjnych funkcjonalności, które zwiększają efektywność kampanii e-mail marketingowych prowadzonych przez klientów. Są wśród nich video-maile, testy A/B/X, spam-test kreacji, obsługa odpowiedzi wysyłanych poprzez wiadomości SMS oraz usługa SMS Premium. Wprowadzono również możliwość korzystania z płatności on-line w zakresie zasilania konta SMS oraz zwiększono wydajność i poprawiono dostarczalność zarówno wysyłek e-maili jak i SMSów.

W 2010 roku SARE rozpoczęło współpracę m.in. z Mercedes-Benz Polska, ukraińskim oddziałem wydawnictwa Murator, wydawnictwem C.H. Beck, Mennicą Polską, Discovery Networks, sklepem internetowym E-lady.pl, firmą inPost oraz wieloma innymi klientami. Firma znacząco rozwinęła też współpracę z kluczowymi klientami, takimi jak SARE podsumowuje rok 1Payback, Vistula, IKEA, Empik.com, Expander czy Citi. SARE przewodziło również pracom grupy roboczej e-mail marketingu IAB Polska, zorganizowało siódmą edycję Badania wykorzystania poczty elektronicznej w Polsce, brało udział w największej konferencji internetowej roku – Forum IAB – oraz w wielu innych konferencjach, seminariach i warsztatach. Jak co roku przedstawiciele firmy prowadzili wykłady z e-mail marketingu w ramach studiów podyplomowych z marketingu interaktywnego w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie.

W efekcie wszystkich tych działań SARE zajęło piętnaste miejsce wśród najszybciej rozwijających się spółek technologicznych z Europy Środkowej, w prestiżowym rankingu Deloitte Technology Fast50 Central Europe . Wyróżnienie to stanowi zapewnienie, że zarówno model funkcjonowania firmy, jak i nowatorskie rozwiązania wprowadzane przez nią są pozytywnie odbierane przez rynek i klientów korzystających  z oferowanego przez nią systemu do e-mail marketingu oraz innych usług.

Utrzymanie dotychczasowego, ponad pięćdziesięcioprocentowego, tempa wzrostu SARE ma być możliwe dzięki wyodrębnianiu podmiotów wyspecjalizowanych w poszczególnych działaniach e-mail marketingowych i w efekcie stworzenie Grupy Kapitałowej SARE SA. Zadebiutuje ona na giełdowym rynku New Connect w pierwszym kwartale 2011 roku. Środki pozyskane z emisji przeznaczone zostaną w pierwszym rzędzie na wsparcie spółek zależnych Inis i mail-media.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top