SARE – pierwsze, polskie narzędzie do e-mail marketingu dostępne w modelu ASP uruchamia Program Partnerski.
Program Partnerski to oferta współpracy kierowana do firm oferujących usługi z zakresu komunikacji marketingowej, takich jak agencje reklamowe, interaktywne oraz PR. Przystąpienie do Programu Partnerskiego pozwala na wzbogacanie oferty agencji o nową formę komunikacji jaką jest e-mail marketing.
Zaletą Programu Partnerskiego jest stały miesięczny dochód, zwiększanie przychodów w miarę pozyskiwania nowych Klientów oraz jasny i prosty system rozliczeń. SARE to gotowe narzędzie, które z dnia na dzień można uruchomić u swojego Klienta, bez potrzeby tworzenia od podstaw skomplikowanych rozwiązań i ponoszenia związanych z tym kosztów.
'Chcemy, aby agencje włączały SARE do swojej oferty, bo jesteśmy przekonani, że przyniesie to wymierne korzyści zarówno im jak i ich Klientom. Agencje wzbogacą w ten sposób swoją ofertę i będą w stanie oferować zupełnie nowe rozwiązania, a Klienci uzyskają możliwość wykorzystania nowej i skutecznej formy komunikacji jaką jest e-mail marketing.’ – powiedział Krzysztof Dębowski – Account Manager odpowiedzialny za markę SARE.
Wpisy promowane
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
- Mewa zaprezentuje na Targach SAWO w Poznaniu (23-25.04.2024) odzież roboczą, ochronną i ostrzegawczą dla przemysłu i rzemiosła oraz ofertę w zakresie artykułów bhpW dniach od 23-25 kwietnia b.r. firma Mewa obecna będzie na Międzynarodowych Targach Ochrony Pracy, Pożarnictwa i Ratownictwa SAWO w ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.