Wyłoniono już zwycięzców konkursu internetowego sklepu OutletMeblowy.pl zorganizowanego przez JL Connect. Wykonawcą technicznym i marketingowym akcji była Grupa AMP Media.
Warunkiem wzięcia udziału w akcji było dokonanie zakupu dowolnego produktu ze strony http://outletmeblowy.pl i przesłanie fotografii zakupionego produktu przez formularz znajdujący się na stronie konkursowej. Działania podjęte przez organizatora miały na celu zachęcenie klientów do zaprezentowania, w jaki sposób zakupiony przedmiot odmienił wnętrze, w którym się znalazł.
W konkursie przewidziano dla zwycięzców atrakcyjne nagrody. Zdobywca pierwszego miejsca otrzymał bon wysokości 50% wartości towaru przedstawionego na konkursowym zdjęciu. Laureaci drugiej i trzeciej nagrody otrzymali nagrody rzeczowe.
– Akcja ta jest dla sklepu www.OutletMeblowy.pl pewną formą nawiązania kontaktu z klientem – wysłanie fotografii jest wiadomością, której treścią jest zadowolenie klienta. Komunikat ten jest niezwykle cenny, gdyż nie ma lepszej reklamy niż usatysfakcjonowany nabywca. Jest on bowiem rekomendacją towarów oferowanych przez sklep w swoim otoczeniu oraz internecie. Taka osoba, poprzez wysłanie opinii o zakupionych dobrach, staje się dla nas kimś więcej niż klientem – mówi Tomasz Krzemiński, Manager Zarządzający OutletMeblowy.pl.
Z myślą o potencjalnych klientach, stworzono konkursową galerię, gdzie można zobaczyć wszystkie zdjęcia, jakie zostały nadesłane.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.