Satysfakcja z zakupów na fotografii

Opublikowano: 29 kwietnia 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , ,

Wyłoniono już zwycięzców konkursu internetowego sklepu OutletMeblowy.pl zorganizowanego przez JL Connect. Wykonawcą technicznym i marketingowym akcji była Grupa AMP Media.

Warunkiem wzięcia udziału w akcji było dokonanie zakupu dowolnego produktu ze strony http://outletmeblowy.pl i przesłanie fotografii zakupionego produktu przez formularz znajdujący się na stronie konkursowej. Działania podjęte przez organizatora miały na celu zachęcenie klientów do zaprezentowania, w jaki sposób zakupiony przedmiot odmienił wnętrze, w którym się znalazł.

W konkursie przewidziano dla zwycięzców atrakcyjne nagrody. Zdobywca pierwszego miejsca otrzymał bon wysokości 50% wartości towaru przedstawionego na konkursowym zdjęciu. Laureaci drugiej i trzeciej nagrody otrzymali nagrody rzeczowe.

– Akcja ta jest dla sklepu  www.OutletMeblowy.pl pewną formą nawiązania kontaktu z klientem – wysłanie fotografii jest wiadomością, której treścią jest zadowolenie klienta. Komunikat ten jest niezwykle cenny, gdyż nie ma lepszej reklamy niż usatysfakcjonowany nabywca. Jest on bowiem rekomendacją towarów oferowanych przez sklep w swoim otoczeniu oraz internecie. Taka osoba, poprzez wysłanie opinii o zakupionych dobrach, staje się dla nas kimś więcej niż klientem – mówi Tomasz Krzemiński, Manager Zarządzający OutletMeblowy.pl.

Z myślą o potencjalnych klientach, stworzono konkursową galerię, gdzie  można zobaczyć wszystkie zdjęcia, jakie zostały nadesłane.

Hanna LaskowskaSatysfakcja z zakupów na fotografii

Podziel się!

O autorze

hania