Wyłoniono już zwycięzców konkursu internetowego sklepu OutletMeblowy.pl zorganizowanego przez JL Connect. Wykonawcą technicznym i marketingowym akcji była Grupa AMP Media.
Warunkiem wzięcia udziału w akcji było dokonanie zakupu dowolnego produktu ze strony http://outletmeblowy.pl i przesłanie fotografii zakupionego produktu przez formularz znajdujący się na stronie konkursowej. Działania podjęte przez organizatora miały na celu zachęcenie klientów do zaprezentowania, w jaki sposób zakupiony przedmiot odmienił wnętrze, w którym się znalazł.
W konkursie przewidziano dla zwycięzców atrakcyjne nagrody. Zdobywca pierwszego miejsca otrzymał bon wysokości 50% wartości towaru przedstawionego na konkursowym zdjęciu. Laureaci drugiej i trzeciej nagrody otrzymali nagrody rzeczowe.
– Akcja ta jest dla sklepu www.OutletMeblowy.pl pewną formą nawiązania kontaktu z klientem – wysłanie fotografii jest wiadomością, której treścią jest zadowolenie klienta. Komunikat ten jest niezwykle cenny, gdyż nie ma lepszej reklamy niż usatysfakcjonowany nabywca. Jest on bowiem rekomendacją towarów oferowanych przez sklep w swoim otoczeniu oraz internecie. Taka osoba, poprzez wysłanie opinii o zakupionych dobrach, staje się dla nas kimś więcej niż klientem – mówi Tomasz Krzemiński, Manager Zarządzający OutletMeblowy.pl.
Z myślą o potencjalnych klientach, stworzono konkursową galerię, gdzie można zobaczyć wszystkie zdjęcia, jakie zostały nadesłane.
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.