SaveUp wspólnie ze stereo.pl sprawdzają nową formę reklamy

Współpraca między Platformą Mediową Point Group S.A., stereo.pl i iTraff sp. z o.o. (twórcami aplikacji SaveUp) zaowocowała serią interaktywnych reklam książek w gazetach drukowanych.

Odbiorca reklamy zachęcany jest do zrobienia fotografii okładki magazynu FILM. Pozwoli to na zakup bez kosztów przesyłki trzytomowej sagi książek Stiega Larssona lub dowolnej osobnej jej części. Aplikacja rozpozna tytuł i umożliwi natychmiastowy zakup pozycji w księgarni Stereo.pl, bez potrzeby wchodzenia na stronę internetową sklepu.

SaveUp wspólnie ze stereo.pl sprawdzają nową formę reklamy 1

Zrealizowanie takiej reklamy było możliwe tylko dzięki współpracy zarówno ze strony reklamodawcy – stereo.pl, medium, jakim jest magazyn Film, należącego do Platfomy Mediowej Point Group oraz dostawcy technologii, jakim jest iTraff – dostawca technologii SaveUp – mówi Zbigniew Warakomski, Dyrektor Marketingu IDH S.A. – Bardzo cieszę się, że udało nam się zrealizować tak niestandardowe i angażujące jednocześnie wiele kanałów przedsięwzięcie – dodaje.

Aplikację SaveUp można pobrać bezpłatnie na iOS i na Androida.

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top