SaveUp wspólnie ze stereo.pl sprawdzają nową formę reklamy

Współpraca między Platformą Mediową Point Group S.A., stereo.pl i iTraff sp. z o.o. (twórcami aplikacji SaveUp) zaowocowała serią interaktywnych reklam książek w gazetach drukowanych.

Odbiorca reklamy zachęcany jest do zrobienia fotografii okładki magazynu FILM. Pozwoli to na zakup bez kosztów przesyłki trzytomowej sagi książek Stiega Larssona lub dowolnej osobnej jej części. Aplikacja rozpozna tytuł i umożliwi natychmiastowy zakup pozycji w księgarni Stereo.pl, bez potrzeby wchodzenia na stronę internetową sklepu.

SaveUp wspólnie ze stereo.pl sprawdzają nową formę reklamy 1

Zrealizowanie takiej reklamy było możliwe tylko dzięki współpracy zarówno ze strony reklamodawcy – stereo.pl, medium, jakim jest magazyn Film, należącego do Platfomy Mediowej Point Group oraz dostawcy technologii, jakim jest iTraff – dostawca technologii SaveUp – mówi Zbigniew Warakomski, Dyrektor Marketingu IDH S.A. – Bardzo cieszę się, że udało nam się zrealizować tak niestandardowe i angażujące jednocześnie wiele kanałów przedsięwzięcie – dodaje.

Aplikację SaveUp można pobrać bezpłatnie na iOS i na Androida.

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top