Firma Scania, klient Scala Business Solutions Polska od 1993 roku, rozpoczęła wdrożenie znacznie bogatszego funkcjonalnie i nowocześniejszego systemu iScala 2.1. Decyzja ta spowodowana jest rozszerzeniem działalności firmy Scania na rynku polskim i zwiększeniem produkcji autobusów w fabryce w Słupsku.
Do grona klientów Scali dołączył również Hotel Radisson.
Firma Scania dotychczas korzystała z rozwiązań Scali tylko w zakresie finansów. Dynamiczny rozwój firmy i zwiększenie produkcji autobusów w Polsce znacznie zwiększyło wymagania firmy odnośnie systemu informatycznego. Scania wzięła pod uwagę kilku dostawców, dokładnie analizując funkcjonalności oferowanych przez nich rozwiązań. Szczególnie ważna dla Scanii była możliwość elektronicznej wymiany dokumentów z dostawcami. Zarząd spółki zdecydował się na kontynuację współpracy z firmą Scala i wdrożenie jej nowego rozwiązania – iScala 2.1.
Obecnie wdrażany jest moduł produkcyjny oraz moduły logistyczne (w tym: Zamówienia zakupu, Sprzedaż i Kontrola magazynu). Wdrożenie tych rozwiązań usprawni przede wszystkim planowanie zakupów oraz kontrolę realizacji poszczególnych zamówień. Odzwierciedlenie procesu produkcyjnego w systemie pozwoli na elastyczne raportowanie efektywną kontrolę i analizę stanu realizacji poszczególnych etapów produkcji autobusów oraz optymalizację stanów magazynowych. Wszystkie nowe moduły zostaną zintegrowane z dotychczas wykorzystywanymi modułami finansowymi, co umożliwi automatyczne przekazywanie danych, dotyczących produkcji, do księgowości. W drugim etapie wdrożone zostaną narzędzia do elektronicznej wymiany danych między Scanią a jej dostawcami, co dodatkowo przyspieszy obsługę zamówień i wyeliminuje potencjalne błędy. Zakończenie wdrożenia w Scanii, rozpoczętego 28 marca, planowane jest na połowę czerwca b.r. Biorą w nim udział zespoły wdrożeniowe składające się z pracowników Scanii i konsultantów Scali.
Hotel Radisson w Krakowie to kolejna firma z branży hotelarskiej, która dołączyła w ostatnim czasie do grona klientów Scali. Wdrożenie iScala 2.1. w nowo otwartym krakowskim hotelu Radisson wdrożenie rozpocznie się w maju i potrwa 6 tygodni. Rozwiązania Scali zostały dotychczas wdrożone w hotelach: Marriott, Bristol, Amber Baltic, Hyatt oraz warszawskim Radissonie.
Wpisy promowane
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
- Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie przy okazji tworzenia kampanii ADS?W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest kluczowa dla każdej firmy, która chce rozwijać swoją działalność i zwiększać liczbę klientów. ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.