Scala pozyskuje dwóch nowych klientów

Firma Scania, klient Scala Business Solutions Polska od 1993 roku, rozpoczęła wdrożenie znacznie bogatszego funkcjonalnie i nowocześniejszego systemu iScala 2.1. Decyzja ta spowodowana jest rozszerzeniem działalności firmy Scania na rynku polskim i zwiększeniem produkcji autobusów w fabryce w Słupsku.
Do grona klientów Scali dołączył również Hotel Radisson.

Firma Scania dotychczas korzystała z rozwiązań Scali tylko w zakresie finansów. Dynamiczny rozwój firmy i zwiększenie produkcji autobusów w Polsce znacznie zwiększyło wymagania firmy odnośnie systemu informatycznego. Scania wzięła pod uwagę kilku dostawców, dokładnie analizując funkcjonalności oferowanych przez nich rozwiązań. Szczególnie ważna dla Scanii była możliwość elektronicznej wymiany dokumentów z dostawcami. Zarząd spółki zdecydował się na kontynuację współpracy z firmą Scala i wdrożenie jej nowego rozwiązania – iScala 2.1.

Obecnie wdrażany jest moduł produkcyjny oraz moduły logistyczne (w tym: Zamówienia zakupu, Sprzedaż i Kontrola magazynu). Wdrożenie tych rozwiązań usprawni przede wszystkim planowanie zakupów oraz kontrolę realizacji poszczególnych zamówień. Odzwierciedlenie procesu produkcyjnego w systemie pozwoli na elastyczne raportowanie efektywną kontrolę i analizę stanu realizacji poszczególnych etapów produkcji autobusów oraz optymalizację stanów magazynowych. Wszystkie nowe moduły zostaną zintegrowane z dotychczas wykorzystywanymi modułami finansowymi, co umożliwi automatyczne przekazywanie danych, dotyczących produkcji, do księgowości. W drugim etapie wdrożone zostaną narzędzia do elektronicznej wymiany danych między Scanią a jej dostawcami, co dodatkowo przyspieszy obsługę zamówień i wyeliminuje potencjalne błędy. Zakończenie wdrożenia w Scanii, rozpoczętego 28 marca, planowane jest na połowę czerwca b.r. Biorą w nim udział zespoły wdrożeniowe składające się z pracowników Scanii i konsultantów Scali.

Hotel Radisson w Krakowie to kolejna firma z branży hotelarskiej, która dołączyła w ostatnim czasie do grona klientów Scali. Wdrożenie iScala 2.1. w nowo otwartym krakowskim hotelu Radisson wdrożenie rozpocznie się w maju i potrwa 6 tygodni. Rozwiązania Scali zostały dotychczas wdrożone w hotelach: Marriott, Bristol, Amber Baltic, Hyatt oraz warszawskim Radissonie.

http://www.scala.pl

Wpisy promowane

Zobacz ofertę Wpisów promowanych.

Wydarzenia

09.05.2025 PM Showcase Day
15.05.2025 Javeloper 2025 (online)
20.05.2025 - 21.05.2025 E-Commerce Connect
21.05.2025 - 22.05.2025 V FORUM LOYALTY PLANET 360°
21.05.2025 VII Kongres MIT Sloan Management Review Polska
04.06.2025 - 05.06.2025 VI FORUM DIGITAL EVOLUTION FOR PHARMA & MEDICAL
30.06.2025 - 01.07.2025 Code Europe

Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!

Scroll to Top