Firma Scania, klient Scala Business Solutions Polska od 1993 roku, rozpoczęła wdrożenie znacznie bogatszego funkcjonalnie i nowocześniejszego systemu iScala 2.1. Decyzja ta spowodowana jest rozszerzeniem działalności firmy Scania na rynku polskim i zwiększeniem produkcji autobusów w fabryce w Słupsku.
Do grona klientów Scali dołączył również Hotel Radisson.
Firma Scania dotychczas korzystała z rozwiązań Scali tylko w zakresie finansów. Dynamiczny rozwój firmy i zwiększenie produkcji autobusów w Polsce znacznie zwiększyło wymagania firmy odnośnie systemu informatycznego. Scania wzięła pod uwagę kilku dostawców, dokładnie analizując funkcjonalności oferowanych przez nich rozwiązań. Szczególnie ważna dla Scanii była możliwość elektronicznej wymiany dokumentów z dostawcami. Zarząd spółki zdecydował się na kontynuację współpracy z firmą Scala i wdrożenie jej nowego rozwiązania – iScala 2.1.
Obecnie wdrażany jest moduł produkcyjny oraz moduły logistyczne (w tym: Zamówienia zakupu, Sprzedaż i Kontrola magazynu). Wdrożenie tych rozwiązań usprawni przede wszystkim planowanie zakupów oraz kontrolę realizacji poszczególnych zamówień. Odzwierciedlenie procesu produkcyjnego w systemie pozwoli na elastyczne raportowanie efektywną kontrolę i analizę stanu realizacji poszczególnych etapów produkcji autobusów oraz optymalizację stanów magazynowych. Wszystkie nowe moduły zostaną zintegrowane z dotychczas wykorzystywanymi modułami finansowymi, co umożliwi automatyczne przekazywanie danych, dotyczących produkcji, do księgowości. W drugim etapie wdrożone zostaną narzędzia do elektronicznej wymiany danych między Scanią a jej dostawcami, co dodatkowo przyspieszy obsługę zamówień i wyeliminuje potencjalne błędy. Zakończenie wdrożenia w Scanii, rozpoczętego 28 marca, planowane jest na połowę czerwca b.r. Biorą w nim udział zespoły wdrożeniowe składające się z pracowników Scanii i konsultantów Scali.
Hotel Radisson w Krakowie to kolejna firma z branży hotelarskiej, która dołączyła w ostatnim czasie do grona klientów Scali. Wdrożenie iScala 2.1. w nowo otwartym krakowskim hotelu Radisson wdrożenie rozpocznie się w maju i potrwa 6 tygodni. Rozwiązania Scali zostały dotychczas wdrożone w hotelach: Marriott, Bristol, Amber Baltic, Hyatt oraz warszawskim Radissonie.
Wpisy promowane
- Funkcjonalny dodatkowy moduł do myjki firmy Mewa zaopatrzonej w pędzel do czyszczenia częściMewa uzupełnia o kolejny moduł swoją kompleksową usługę w zakresie czyszczenia części maszyn i komponentów. Sprawdzone w działaniu i przyjazne ...
- Jak znaleźć odpowiedniego inwestora?Każda firma, niezależnie od wielkości, może w pewnym momencie potrzebować zastrzyku finansowego lub strategicznego wsparcia. Problem w tym, że znalezienie ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- BaseLinker Index wskazuje na wzrost polskiego e-commerce o 10,8% w grudniu 2024Analitycy platformy BaseLinker, największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online, opublikowali najnowszy odczyt BaseLinker Index. W ...
- Przedświąteczne zakupy Polaków: co kupujemy pod choinkę?W pierwszych tygodniach grudnia Polacy coraz częściej przenoszą swoje poszukiwania idealnych prezentów do internetu. Jak wynika z analizy Shoper, popularnej ...
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.