Search Adkontekst – nowa funkcjonalność Adkontekst

Opublikowano: 9 marca 2007. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , ,

System reklamy kontekstowej Adkontekst został wzbogacony o kolejną funkcjonalność – Search Adkontekst. Jest to moduł wyszukiwarki internetowej do wklejenia na stronę WWW, w której wyświetlane są reklamy kontekstowe. Narzędzie umożliwia generowanie przychodu właścicielom serwisów internetowych oraz powiększa zasięg reklamowy wyszukiwarki NetSprint i systemu Adkontekst.
Adkontekst to największy polski system reklamy kontekstowej. Partnerami systemu jest ponad 500 podmiotów, które wyświetlają reklamy na blisko 70 000 unikalnych domen. Zasięg miesięczny Adkontekstu – wg październikowego badania Megapanel PBI/Gemius – wyniósł 80,32%, co oznacza skuteczne docieranie z przekazem reklamowym do 10,2 mln. internautów.

W ostatnich dniach twórcy systemu wdrożyli Search Adkontekst – specjalny moduł wyszukiwarki internetowej do wklejenia na stronę Partnera. Search Adkontekst wyświetla Linki Sponsorowane powyżej naturalnych wyników wyszukiwania i generuje przychody reklamowe dla właściciela witryny. Nowa funkcjonalność została przygotowany z myślą o dwóch grupach odbiorców: właścicielach stron internetowych oraz reklamodawcach, promujących swoje produkty w zasobach polskiego Internetu.

Wdrożenie modułu Search Adkontekst polega na wklejeniu na swojej witrynie automatycznie wygenerowanego skryptu wyszukiwarki, dostosowanego do wyglądu danego serwisu. Cały proces zajmuje zaledwie kilkanaście minut, a znacznie podnosi użyteczność danej strony i pozwala jej właścicielowi uzyskać dodatkowe źródło przychodu. Właściciel witryny zarabia bowiem na każdym przekierowaniu z wyświetlanego Linku Sponsorowanego.

Link Sponsorowany wyświetla się tylko wówczas, gdy internauta wpisze w okno wyszukiwarki konkretną frazę lub słowo kluczowe aktywujące reklamę. Reklamodawca płaci wyłącznie za kliknięcie w reklamę.

„Dzięki modułowi Search Adkontekst Linki Sponsorowane wyświetlane będą na większej liczbie popularnych i opiniotwórczych serwisów. Wdrożenie nowej funkcjonalności powinno przyczynić się do wzrostu zasięgu wyszukiwarki NetSprint, który aktualnie wynosi 34,41%.” – mówi Łukasz Ciechanek, Product Manager systemu Adkontekst w NetSprint.pl.

Aby skorzystać z Search Adkontekt należy pobrać odpowiedni skrypt z Panelu Partnera Adkontekst lub zarejestrować się na stronie http://adkontekst.wp.pl/przystap.html.

www.adkontekst.pl

Hanna LaskowskaSearch Adkontekst – nowa funkcjonalność Adkontekst

Podziel się!

O autorze

hania