Search Marketing Week

Opublikowano: 1 maja 2010. Kategoria: Patronaty. Tagi: , , ,

Search Marketing Week to najprawdopodobniej pierwszy w Polsce tak intensywny event szkoleniowy z zakresu marketingu internetowego.

Przez pięć kolejnych dni dziewięciu niezależnych specjalistów będzie przekazywało wiedzę o e-marketingu – od kampanii reklamowych, przez e-mail marketing, promocję sklepów internetowych, po analitykę webową oraz pozycjonowanie stron.

Organizator szkolenia, firma doradcza MaxROY.com, zadbała o doskonałych prelegentów, wysokiej jakości materiały szkoleniowe, bonusy oraz świetną lokalizację. Search Marketing Week zorganizowany zostanie w dniach 17-21 maja 2010, w biurowcu Rondo One w centrum Warszawy.

Do tej pory w projekt szkoleniowy zaangażowało się kilkanaście firm i portali z Polski oraz Irlandii. Redakcja e-biznes.pl jest patronem medialnym wydarzenia.

Search Marketing Week 1Podczas Search Marketing Week poruszane będą następujące tematy:

  • SEO i pozycjonowanie PRO,
  • PPC i Google AdWords,
  • Użyteczność Stron Internetowych – Usability,
  • Newslettery i E-Mail Marketing,
  • Analityka internetowa –  Google Analytics,
  • Prowadzenie i promocja sklepów internetowych,
  • Social Media.

Istnieje możliwość uczestnictwa w jednym lub kilku wybranych szkoleniach. Z uwagi na intensywność projektu, przez pierwsze trzy dni szkolenia zorganizowane będą w dwóch równoległych ścieżkach.

To kolejny cykl szkoleniowy z marketingu internetowego, jaki organizujemy w ostatnim czasie. Tym razem jednak przygotowaliśmy kilka nowości, m.in. ekskluzywne szkolenie z pozycjonowania PRO oparte wyłącznie o Case Study realizowanych projektów SEO oraz warsztaty z e-mail marketingu – zapowiada Tomasz Frontczak, prezes MaxROY.com, współorganizator Search Marketing Week.

Firma MaxROY.com w 2009 roku przeszkoliła ponad tysiąc osób z zakresu marketingu internetowego. Ponadto zespół MaxROY.com wydał nakładem wydawnictwa Axel Springer książkę „Twój Biznes w Internecie. Podręcznik e-Marketingu”. Search Marketing Week to kolejny projekt realizowany przez poznańską spółkę, która staje się pionierem w rozwiązaniach z zakresu Search Marketing Consulting.

Szczegółowy program wszystkich szkoleń można znaleźć na specjalnie uruchomionej stronie internetowej www.SearchMarketingWeek.com.

Dawid ZarazińskiSearch Marketing Week

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.