Search Marketing Week to najprawdopodobniej pierwszy w Polsce tak intensywny event szkoleniowy z zakresu marketingu internetowego.
Przez pięć kolejnych dni dziewięciu niezależnych specjalistów będzie przekazywało wiedzę o e-marketingu – od kampanii reklamowych, przez e-mail marketing, promocję sklepów internetowych, po analitykę webową oraz pozycjonowanie stron.
Organizator szkolenia, firma doradcza MaxROY.com, zadbała o doskonałych prelegentów, wysokiej jakości materiały szkoleniowe, bonusy oraz świetną lokalizację. Search Marketing Week zorganizowany zostanie w dniach 17-21 maja 2010, w biurowcu Rondo One w centrum Warszawy.
Do tej pory w projekt szkoleniowy zaangażowało się kilkanaście firm i portali z Polski oraz Irlandii. Redakcja e-biznes.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
Podczas Search Marketing Week poruszane będą następujące tematy:
- SEO i pozycjonowanie PRO,
- PPC i Google AdWords,
- Użyteczność Stron Internetowych – Usability,
- Newslettery i E-Mail Marketing,
- Analityka internetowa – Google Analytics,
- Prowadzenie i promocja sklepów internetowych,
- Social Media.
Istnieje możliwość uczestnictwa w jednym lub kilku wybranych szkoleniach. Z uwagi na intensywność projektu, przez pierwsze trzy dni szkolenia zorganizowane będą w dwóch równoległych ścieżkach.
To kolejny cykl szkoleniowy z marketingu internetowego, jaki organizujemy w ostatnim czasie. Tym razem jednak przygotowaliśmy kilka nowości, m.in. ekskluzywne szkolenie z pozycjonowania PRO oparte wyłącznie o Case Study realizowanych projektów SEO oraz warsztaty z e-mail marketingu – zapowiada Tomasz Frontczak, prezes MaxROY.com, współorganizator Search Marketing Week.
Firma MaxROY.com w 2009 roku przeszkoliła ponad tysiąc osób z zakresu marketingu internetowego. Ponadto zespół MaxROY.com wydał nakładem wydawnictwa Axel Springer książkę „Twój Biznes w Internecie. Podręcznik e-Marketingu”. Search Marketing Week to kolejny projekt realizowany przez poznańską spółkę, która staje się pionierem w rozwiązaniach z zakresu Search Marketing Consulting.
Szczegółowy program wszystkich szkoleń można znaleźć na specjalnie uruchomionej stronie internetowej www.SearchMarketingWeek.com.
Wpisy promowane
- Zaplanuj świąteczne wydatki dla pracowników – Jak wybrać idealny prezent?Święta Bożego Narodzenia to czas, który w wielu firmach wiąże się nie tylko z magią i wspólnymi świętowaniem, ale również ...
- Workflow – co to jest i w jakich firmach znajdzie zastosowanie?Współczesny świat biznesu stawia przed przedsiębiorstwami coraz to nowe wyzwania. Presja konkurencji, rosnące wymagania klientów i konieczność optymalizacji kosztów skłaniają ...
Wydarzenia
E-COMMERCE CHALLENGE 2024
23.05.2024 - 24.05.2024
Code Europe
10.06.2024 - 11.06.2024
Najnowsze wpisy
- ERLI: Szybsze zwroty w paczkomatachERLI uruchomił dla swoich klientów nową usługę, dzięki której zwroty zakupów mają być nie tylko szybsze i wygodniejsze, ale również ...
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.