Search Marketing Week to najprawdopodobniej pierwszy w Polsce tak intensywny event szkoleniowy z zakresu marketingu internetowego.
Przez pięć kolejnych dni dziewięciu niezależnych specjalistów będzie przekazywało wiedzę o e-marketingu – od kampanii reklamowych, przez e-mail marketing, promocję sklepów internetowych, po analitykę webową oraz pozycjonowanie stron.
Organizator szkolenia, firma doradcza MaxROY.com, zadbała o doskonałych prelegentów, wysokiej jakości materiały szkoleniowe, bonusy oraz świetną lokalizację. Search Marketing Week zorganizowany zostanie w dniach 17-21 maja 2010, w biurowcu Rondo One w centrum Warszawy.
Do tej pory w projekt szkoleniowy zaangażowało się kilkanaście firm i portali z Polski oraz Irlandii. Redakcja e-biznes.pl jest patronem medialnym wydarzenia.
Podczas Search Marketing Week poruszane będą następujące tematy:
- SEO i pozycjonowanie PRO,
- PPC i Google AdWords,
- Użyteczność Stron Internetowych – Usability,
- Newslettery i E-Mail Marketing,
- Analityka internetowa – Google Analytics,
- Prowadzenie i promocja sklepów internetowych,
- Social Media.
Istnieje możliwość uczestnictwa w jednym lub kilku wybranych szkoleniach. Z uwagi na intensywność projektu, przez pierwsze trzy dni szkolenia zorganizowane będą w dwóch równoległych ścieżkach.
To kolejny cykl szkoleniowy z marketingu internetowego, jaki organizujemy w ostatnim czasie. Tym razem jednak przygotowaliśmy kilka nowości, m.in. ekskluzywne szkolenie z pozycjonowania PRO oparte wyłącznie o Case Study realizowanych projektów SEO oraz warsztaty z e-mail marketingu – zapowiada Tomasz Frontczak, prezes MaxROY.com, współorganizator Search Marketing Week.
Firma MaxROY.com w 2009 roku przeszkoliła ponad tysiąc osób z zakresu marketingu internetowego. Ponadto zespół MaxROY.com wydał nakładem wydawnictwa Axel Springer książkę „Twój Biznes w Internecie. Podręcznik e-Marketingu”. Search Marketing Week to kolejny projekt realizowany przez poznańską spółkę, która staje się pionierem w rozwiązaniach z zakresu Search Marketing Consulting.
Szczegółowy program wszystkich szkoleń można znaleźć na specjalnie uruchomionej stronie internetowej www.SearchMarketingWeek.com.
Wpisy promowane
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
- Dlaczego warto zainwestować w pozycjonowanie przy okazji tworzenia kampanii ADS?W dzisiejszych czasach obecność w internecie jest kluczowa dla każdej firmy, która chce rozwijać swoją działalność i zwiększać liczbę klientów. ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.