Podczas konferencji Web 3.0 Expo w kalifornijskiej miejscowości Stanta Clara Amiad Solomon, dyrektor generalny firmy Peer39 wygłosił prezentację na temat wpływu semantycznej sieci na reklamę online.
Solomon powiedział, że Web 3.0 można najprościej zdefiniować jako pomysł na komercjalizację Web 2.0. Zwrócił uwagę na kamienie milowe w rozwoju internetu. Jego zdaniem Web 1.0 było fenomenem jednokierunkowym, w ramach którego informacje płynęły jedynie od administratorów do użytkowników. Okres ten zakończył się w 2001 roku.
Wtedy też pojawiło się Web 2.0 czyli „sieć dwukierunkowa”, oparta na witrynach zawierających treści generowane przez samych użytkowników. Web 3.0 ma wykorzystywać semantykę. Komputery wreszcie zrozumieją znaczenie i kontekst przetwarzanych danych. Wymiana informacji stanie się wielokierunkowa i wielopłaszczyznowa.
Internet stanie się uniwersalnym narzędziem wykonującym złożone czynności i analizującym zebrane dane na temat zachowań użytkowników. Wszystkie aplikacje będą mogły się ze sobą porozumiewać. Interfejsy programowania aplikacji staną się bardziej uniwersalne. Powstaną duże bazy przechowujące zebrane informacje na potrzeby różnych usług.
Kontekstowe reklamy będą znacznie bardziej odpowiadały zainteresowaniom internautów. Administratorzy i marketerzy otrzymają narzędzie do autentycznie behawioralnego targetowania przekazów marketingowych. Zwiększą się wskaźniki klikalności, pojawią nowe formy reklamowe i dzięki temu wzrosną prowizje oraz zyski.
Źródło: ReadWriteWeb
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.