Semilac, jedna z najczęściej wybieranych marek kosmetyków do stylizacji i pielęgnacji dłoni, zdecydowała się na wdrożenie Magento 2 Enterprise. Za wprowadzenie nowych rozwiązań odpowiedzialna jest firma Bold Brand Commerce.
Przy tej skali biznesu nasz obecny system okazał się nieskuteczny. Dlatego przejście na nowy, lepszy silnik, było kwestią czasu. Poszukiwaliśmy rozwiązania, które, po pierwsze, będzie realizować nasze teraźniejsze i przyszłe cele, a po drugie, zapewni strategiczne bezpieczeństwo rozwoju, również w kierunku omnichannel – powiedział Grzegorz Szpakowski, Wiceprezes w Nesperta Sp. z o.o.
W przypadku wdrożenia dla marki Semilac szczególne znaczenie miało przygotowanie wysoko wydajnej architektury systemu w celu obsłużenia dużej ilości transakcji w skali miesiąca oraz licznych szczytów sprzedażowych. Dlatego rekomendowaliśmy wybór platformy Enterprise, którą Magento opracowało z myślą o dużych systemach e-commerce – dodał Borys Skraba, Prezes Zarządu Bold.
Chcesz dotrzeć do przedsiębiorców i ekspertów e-commerce?
Wykorzystaj nasze 25-letnie doświadczenie i zapoznaj się z naszą propozycją współpracy – artykułami eksperckimi, patronatami medialnymi oraz wpisami promowanymi wspierającymi SEO.
Wpisy promowane
- Instrukcja technologiczna spawania (WPS). Co powinna zawierać?Instrukcja technologiczna spawania WPS (z ang. Welding Procedure Specification) to dokument, który zawiera informacje niezbędne do prawidłowego wykonania prac spawalniczych. ...
- TOP 10 produktów do czyszczenia samochoduNiektórzy kierowcy sprzątają samochód w każdej wolnej chwili, inni wolą z tym zaczekać na specjalną okazję. Warto jednak mieć na ...
Wydarzenia
26.03.2025 - 27.03.2025
Azure Summit 2025 (online)
27.03.2025
Dlaczego Twój e-commerce nie radzi sobie w SEO? (online)
27.03.2025
XXVIII Konkurs KAROLE
05.04.2025
PM Showcase Day
09.05.2025
E-Commerce Connect
20.05.2025 - 21.05.2025
Code Europe
30.06.2025 - 01.07.2025
Najnowsze wpisy
- Panasonic Connect Europe: 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z GenAIW ostatnim raporcie opublikowanym przez Panasonic Connect Europe, ujawniono, że 91% specjalistów ds. sprzedaży korzysta z generatywnej sztucznej inteligencji (GenAI) ...
- Brandly360 prezentuje e-book o dynamic pricing w e-commerceBrandly360, firma zajmująca się analizą rynku e-commerce, wprowadza na rynek e-book „Dynamic Pricing w e-commerce. Kompleksowy przewodnik”. Publikacja ta stanowi ...
- Comperia: Przychody 49,6 mln zł i rozwój e-commerce w 2024 rokuGrupa Comperia.pl SA opublikowała sprawozdanie finansowe za 2024 rok, które pokazuje znaczący wzrost przychodów oraz pozytywne wyniki w różnych segmentach ...
- Emil Walczak nowym dyrektorem BaseLinker w PolsceBaseLinker, dostawca systemu operacyjnego dla branży e-commerce, poinformował, że Emil Walczak objął stanowisko dyrektora generalnego na Polskę. Jako manager z ...