Infovide wspólnie ze Związkiem Banków Polskich 16 kwietnia br. organizuje seminarium na temat innowacyjnych strategii tworzenia oraz personalizacji produktów i usług finansowych. Patronem medialnym imprezy jest Gazeta Bankowa.
W pierwszej części seminarium zostaną przedstawione najważniejsze zasady budowania skutecznej organizacji wykorzystującej elektroniczne kanały kontaktu z klientem. Prelegenci seminarium zwrócą uwagę na szczególne znaczenie CRM (Customer Relationship Management) pozwalającego na efektywne i dynamiczne tworzenie wartości i usług dla klientów. Nie zabraknie również informacji dotyczących najnowszych metod zarządzania organizacją tzw. Real Time Enterprise (przedsiębiorstwo czasu rzeczywistego) oraz Agile Relationship Management, które są sposobem na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej na rynku.
Druga część seminarium będzie poświęcona informatycznym rozwiązaniom wspierającym tworzenie innowacji w instytucjach finansowych – platformie integracyjnej. Pozwala ona m.in. na łatwe uruchamianie nowych kanałów dostępu dla klientów, znaczące skrócenie czasu wprowadzania na rynek nowych produktów i usług. Daje możliwość tworzenia sieci wartości, złożonych z wielu firm i instytucji, pozwala także efektywną obsługę procesów fuzji i przejęć.
Gościem Specjalnym imprezy będzie przedstawiciel Kredyt Banku S.A., który opowie o rozwiązaniu Platformy Finansowej i wspierającej m.in. bankowość elektroniczną w Kredyt Banku.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.