Seminarium Infovide i Związku Banków Polskich

Infovide wspólnie ze Związkiem Banków Polskich 16 kwietnia br. organizuje seminarium na temat innowacyjnych strategii tworzenia oraz personalizacji produktów i usług finansowych. Patronem medialnym imprezy jest Gazeta Bankowa.

W pierwszej części seminarium zostaną przedstawione najważniejsze zasady budowania skutecznej organizacji wykorzystującej elektroniczne kanały kontaktu z klientem. Prelegenci seminarium zwrócą uwagę na szczególne znaczenie CRM (Customer Relationship Management) pozwalającego na efektywne i dynamiczne tworzenie wartości i usług dla klientów. Nie zabraknie również informacji dotyczących najnowszych metod zarządzania organizacją tzw. Real Time Enterprise (przedsiębiorstwo czasu rzeczywistego) oraz Agile Relationship Management, które są sposobem na osiągnięcie przewagi konkurencyjnej na rynku.

Druga część seminarium będzie poświęcona informatycznym rozwiązaniom wspierającym tworzenie innowacji w instytucjach finansowych – platformie integracyjnej. Pozwala ona m.in. na łatwe uruchamianie nowych kanałów dostępu dla klientów, znaczące skrócenie czasu wprowadzania na rynek nowych produktów i usług. Daje możliwość tworzenia sieci wartości, złożonych z wielu firm i instytucji, pozwala także efektywną obsługę procesów fuzji i przejęć.

Gościem Specjalnym imprezy będzie przedstawiciel Kredyt Banku S.A., który opowie o rozwiązaniu Platformy Finansowej i wspierającej m.in. bankowość elektroniczną w Kredyt Banku.

http://www.infovide.pl

Wpisy promowane

Wydarzenia

Brak Patronatów

Najnowsze wpisy

Scroll to Top