Blog ekspercki SEMoPoranku.pl wraz z nowym rokiem rozpoczął cykl publikacji pod tytułem „Problemy Marketerów”. Artykuły mają wyjaśniać problemy z jakimi spotykają się specjaliści od marketingu podczas planowania kampanii reklamowych w Internecie.
SEMoPoranku.pl to ekspercki blog prowadzony przez pracowników agencji Zieltraffic, która specjalizuje się reklamie afiliacyjnej i marketingu wyszukiwarek (SEM). Z początkiem nowego roku zainicjowano nowy cykl poradnikowy zatytułowany „Problemy Marketerów”. Autorzy chcą w publikacjach pokazywać realne problemy na jakie trafiają w swej pracy specjaliści od reklamy odpowiedzialni za marketing internetowy i podpowiadać możliwe rozwiązania.
Pomysł na cykl „Problemy Marketerów” narodził się po rozmowach z klientami i analizie pytań do nas kierowanych. Chcemy dzielić się naszym doświadczeniem i koncentrować na praktycznych aspektach związanych z affiliate marketingiem. W sieci jest wiele teorii, ale brakuje wiedzy praktycznej, którą marketerzy mogą zastosować w swojej codziennej pracy. Nie teoretyzujemy, mówimy o konkretach. – opowiada o pomyśle Marcin Kowalik, Business Development Manager w firmie Zieltraffic.
Firma Zieltraffic Polska jest częścią Zieltraffic AG, dużej agencji specjalizującej się w marketingu internetowym instytucji finansowych. Głównym obszarem działań polskiego oddziału Zieltraffic jest affiliate i performance marketing oraz wszelkie działania z zakresu marketingu w wyszukiwarkach. Firma koncentruje się na sektorze finansowym i bankowym, a wśród jej dotychczasowych klientów są takie firmy jak mBank, Santander, Liberty Direct, Citi Handlowy, Bank Pocztowy, Millennium czy Skarbiec.biz.
www.zieltraffic.pl
www.semoporanku.pl
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.