SEMoPoranku.pl rozwiązuje problemy marketerów

Opublikowano: 4 lutego 2010. Kategoria: Rynek. Tagi: , , ,

Blog ekspercki SEMoPoranku.pl wraz z nowym rokiem rozpoczął cykl publikacji pod tytułem „Problemy Marketerów”. Artykuły mają wyjaśniać problemy z jakimi spotykają się specjaliści od marketingu podczas planowania kampanii reklamowych w Internecie.

SEMoPoranku.pl to ekspercki blog prowadzony przez pracowników agencji Zieltraffic, która specjalizuje się reklamie afiliacyjnej i marketingu wyszukiwarek (SEM). Z początkiem nowego roku zainicjowano nowy cykl poradnikowy zatytułowany „Problemy Marketerów”. Autorzy chcą w publikacjach pokazywać realne problemy na jakie trafiają w swej pracy specjaliści od reklamy odpowiedzialni za marketing internetowy i podpowiadać możliwe rozwiązania.

Pomysł na cykl „Problemy Marketerów” narodził się po rozmowach z klientami i analizie pytań do nas kierowanych. Chcemy dzielić się naszym doświadczeniem i koncentrować na praktycznych aspektach związanych z affiliate marketingiem. W sieci jest wiele teorii, ale brakuje wiedzy praktycznej, którą marketerzy mogą zastosować w swojej codziennej pracy. Nie teoretyzujemy, mówimy o konkretach. – opowiada o pomyśle Marcin Kowalik, Business Development Manager w firmie Zieltraffic.

Firma Zieltraffic Polska jest częścią Zieltraffic AG, dużej agencji specjalizującej się w marketingu internetowym instytucji finansowych. Głównym obszarem działań polskiego oddziału Zieltraffic jest affiliate i performance marketing oraz wszelkie działania z zakresu marketingu w wyszukiwarkach. Firma koncentruje się na sektorze finansowym i bankowym, a wśród jej dotychczasowych klientów są takie firmy jak mBank, Santander, Liberty Direct, Citi Handlowy, Bank Pocztowy, Millennium czy Skarbiec.biz.

www.zieltraffic.pl
www.semoporanku.pl

Tomasz UchańskiSEMoPoranku.pl rozwiązuje problemy marketerów

Podziel się!

O autorze

tomasz.uchanski