3 czerwca rozpoczyna się kampania „Serwer za darmo + Kaspersky gratis!”. Klienci serwisu nazwa.pl mogą otrzymać serwer serii Active oraz roczną licencję programu antywirusowego zupełnie za darmo.
Firma NetArt, właściciel serwisu nazwa.pl, przygotowała dla swoich Klientów wyjątkową ofertę. W ramach promocji „Serwer za darmo + Kaspersky gratis!” firmom zostały udostępnione serwery WWW na pierwszy okres abonamentowy za 0zł. Promocja umożliwia każdemu przedsiębiorcy zakup serwera, a co za tym idzie stworzenie firmowego strony WWW i przedstawienie oferty Internautom. Dodatkowo przedsiębiorcy, którzy skorzystają z promocji „Serwer za darmo + Kaspersky gratis!” wraz z serwerem otrzymają pełną roczną licencję programu Kaspersky Anti-Virus 7.0 OEM.
Pakiet promocji firmy NetArt („Serwer za darmo + Kaspersky gratis!”, „Domeny za darmo!” oraz „Strona WWW za darmo!”) pozwala na stworzenie firmowego serwisu internetowego bez ponoszenia kosztów pierwszej inwestycji.
NetArt konsekwentnie kontynuuje i rozbudowuje promocje „za 0 zł”. Takie działania następująco tłumaczy Daniel Kotyras, Dyrektor ds. Marketingu i PR w NetArt: „Promocja firmy oraz jej produktów i usług w Internecie jest obecnie oczywistością. Jak podaje GUS niemal połowa polskich przedsiębiorstw nie posiada jeszcze strony WWW. Często czynnikiem determinującym brak firmowej strony jest właśnie wysoki koszt jej stworzenia. Dlatego zdecydowaliśmy się na tak odważne działania promocyjne. Chcemy pomóc firmom zaistnieć w Sieci.”
Serwer zakupiony w promocji jest w pełni funkcjonalny, wraz z nim klienci NetArt otrzymują także pełne oprogramowanie umożliwiające administrację usługą. Skorzystanie z promocji nie zobowiązuje do żadnych późniejszych opłat na rzecz firmy NetArt.
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.