W połowie kwietnia kategoria witryn Ad-Vice – Rozrywka – powiększyła się o partnera, portal muzyczny Hip-Hop.pl. Serwis zasilił również portfolio kategorii Społeczności.
– Rozpoczęcie współpracy z Ad-Vice zbiegło się w czasie z wprowadzaniem intensywnych zmian w serwisie. Od blisko 10 lat budujemy niezwykle lojalną społeczność, sukcesywnie wzbogacając Hip-Hop.pl o kolejne funkcjonalności. Jako pierwszy w Polsce portal muzyczny udostępniliśmy artystom bardzo proste narzędzie do sprzedaży i promocji własnej twórczości. Zarabiają zarówno na produkcjach niedostępnych już w normalnej dystrybucji, jak i zupełnie nowych albumach, czy pojedynczych utworach – mówi Sebastian Muliński, Redaktor Naczelny Hip-Hop.pl.
Serwis Hip-Hop.pl to jeden z najstarszych polskich wortali tematycznych o charakterze rozrywkowym. Istnieje od 2000 roku. Serwis posiada ponad 50 tys. zarejestrowanych użytkowników i dysponuje atrakcyjną bazą multimediów. Oprócz sprzedaży muzyki w formacie mp3, Hip-Hop.pl pośredniczy w dystrybucji biletów na różne imprezy masowe. W ostatnim czasie serwis zyskał także nową szatę graficzną. Sporo pracy poświęcono usprawnieniu nawigacji i funkcjonalnościom społecznościowym.
– Mamy nadzieję w pełni wykorzystać potencjał i innowacyjność serwisu w zakresie produktów reklamowych. W najbliższym czasie będziemy, oprócz standardowej oferty, skupiali się na wykorzystaniu multimediów i targetowania behawioralnego. Nie traktujemy Hip-Hop.pl jako produktu niszowego, gdyż jego statystyki świadczą, iż dociera do sporej grupy bardzo lojalnych odbiorców. Wraz z FDB.pl, Teksty.org, e-muzyka.pl, IRJ.pl, dzięki Hip-hop.pl, kategoria Rozrywka w naszej sieci zyskuje bardzo silne wsparcie – mówi Bartosz W. Wieczorek, Prezes Ad-Vice.
Wpisy promowane
- Jak pozycjonowanie stron wspiera rozwój e-commerce?Widoczność w wynikach wyszukiwania odgrywa decydującą rolę w zwiększaniu sprzedaży online. Nawet najlepsze produkty w Twoim sklepie internetowym mogą pozostać ...
- Fotowoltaika co to jest? Wszystko, co musisz wiedzieć o energii słonecznej!W dobie rosnącego zainteresowania odnawialnymi źródłami energii, fotowoltaika staje się jednym z najczęściej wybieranych sposobów na generowanie energii elektrycznej. Zastanawiając ...
Wydarzenia
Brak PatronatówNajnowsze wpisy
- Black Week 2024: wzrost sprzedaży o ponad 20% na platformie IdoSellW 2024 roku Black Week okazał się niezwykle udanym okresem dla e-commerce, szczególnie dla sklepów korzystających z platformy IdoSell. W ...
- Notino odnotowuje wzrost zamówień o 29% podczas Black FridayNotino, największy europejski sklep internetowy z produktami w kategorii uroda i zdrowie, osiągnął historyczny sukces podczas tegorocznego Black Friday. W ...
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.