Serwis Mobilny Inteligo

Inteligo wprowadziło kolejną nowość w ofercie – Serwis Mobilny Inteligo – lekką wersję serwisu transakcyjnego, przygotowaną specjalnie dla użytkowników telefonów komórkowych i urządzeń mobilnych.
Inteligo wdrożyło usługę testowo w czerwcu 2008 roku. Główną zaletą serwisu mobilnego, wskazywaną przez klientów, okazał się prosty, wygodny i podobnie intuicyjny – jak serwis transakcyjny Inteligo – system obsługi, dostosowany do telefonów komórkowych. Co ma znaczenie dla użytkowników, Serwis Mobilny Inteligo jest czytelny w formie i ładnie prezentuje się na ekranie telefonu komórkowego.

Nowe rozwiązanie, jakie oferuje Inteligo w postaci serwisu mobilnego, to realna wartość bankowości mobilnej. Lekka wersja serwisu przystosowana do telefonów komórkowych daje użytkownikom możliwość korzystania z konta Inteligo bezpośrednio z komórki. Serwis Mobilny Inteligo pozwala na korzystanie z konta przez telefon komórkowy nie tylko najbardziej zaawansowanym użytkownikom i zwolennikom nowych technologii. Usługa kierowana jest do wszystkich użytkowników chcących obsługiwać swoje konto przez telefon komórkowy lub inne urządzenie mobilne. Klienci, którzy skorzystają z tej nowej i wygodnej formy dostępu do konta, zyskają stały dostęp do swojego konta Inteligo i wielu funkcji serwisu transakcyjnego – wprost z telefonu komórkowego, który zawsze mają przy sobie. Będą mieli większą kontrolę i możliwość zarządzania kontem niezależnie od miejsca pobytu – będąc na wakacjach, w podróży, czy stojąc w korku na ulicy. Dzięki Serwisowi Mobilnemu Inteligo, można sprawdzić szczegóły, historię i stan swojego rachunku, zrealizować przelew, doładować komórkę łatwo i szybko przez telefon komórkowy. Dotychczasowe rozwiązanie WAP, choć pozostaje w Inteligo jako kanał dostępu do konta, nie dawał tak dużych możliwości obsługi i korzystania ze swojego rachunku przez komórkę.

Aby korzystać z Serwisu Mobilnego Inteligo, nie trzeba instalować żadnych dodatkowych aplikacji. Aktywacji dostępu do serwisu mobilnego można dokonać samodzielnie w serwisie transakcyjnym Inteligo lub u konsultanta pod numerem 0 800 121 121 lub (81) 53 56789. Po aktywacji i ustawieniu hasła dostępu do nowego kanału konto będzie dostępne w komórce na  https://www.inteligo.pl/mini.

Do zalogowania stosuje się swój numer klienta oraz ustanowione hasło.
Wszystkie funkcje serwisu mobilnego to optymalny zbiór funkcji na telefon komórkowy. Klienci mogą w wygodny sposób, wprost z komórki, wykonać operacje takie jak:
•    Realizacja płatności
•    Przelew między własnymi rachunkami
•    Przelew jednorazowy
•    Doładowanie telefonu
•    Przelew SMSMoney
•    Przelew EmailMoney
•    Przelew QuickMoney
Autoryzacja transakcji odbywa się identycznie, jak w przypadku korzystania z serwisu www – przy pomocy karty z hasłami jednorazowymi.

Jacek Komaracki, Dyrektor Centrum Bankowości Elektronicznej PKO BP i Prezes Inteligo Financial Services S.A. o nowej usłudze: „Serwis Mobilny Inteligo to nasza odpowiedź na postulat stałego dostępu do konta, pojawiający się w badaniach opinii wśród użytkowników bankowości internetowej na jednym z pierwszych miejsc. Dla 95% wszystkich użytkowników bankowości elektronicznej w wieku 18-35 stały dostęp do rachunku to najważniejsze oczekiwanie wobec banku. Lekka wersja serwisu transakcyjnego na telefon komórkowy to kolejne inteligentne rozwiązanie w Inteligo i wierzę, że się sprawdzi, ponieważ modele telefonów komórkowych z dostępem do Internetu stają się coraz bardziej popularne. Pracujemy też nad wdrożeniem serwisu mobilnego dla klientów usługi bankowości elektronicznej iPKO w PKO BP.”

„Wprowadzenie Serwisu Mobilnego Inteligo to także potwierdzenie z naszej strony realizacji strategii integrowania usług bankowych i telekomunikacyjnych, które znajdą odzwierciedlenie w ofercie, wspólnie przygotowywanej z PTC Sp. z o.o., operatorem sieci Era, na podstawie umowy o współpracy. Serwis Mobilny Inteligo to aż i dopiero początek wprowadzania naszych klientów na drogę inteligentnej bankowości i telekomunikacji w jednym, a tym samym istotny fundament przed zaoferowaniem przez Inteligo usługi telekomunikacyjnej jako operator wirtualny. Podstawowe funkcje bankowe dostępne w telefonie komórkowym to podstawa, pracujemy z PTC nad tym, aby oferta wirtualnego operatora dała klientom o wiele więcej.” – dodaje Jacek Komaracki.

Wpisy promowane

  • Jak wysłać paczkę do Niemiec?
    Niemcy to ponad 83-milionowy kraj, który jest największym sąsiadem, a zarazem jednym z największych partnerów handlowych Polski. Nasza gospodarka jest ...
  • Dealer samochodów – jak wybrać najlepszego?
    Zakup samochodu to duża inwestycja, dlatego przed podpisaniem umowy warto poświęcić trochę czasu na znalezienie najlepszej oferty. Nie chodzi tutaj ...

Wydarzenia

Weź nasz patronat!
31.12.2021

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry