Realizowana przez dom mediowy Codemedia promocyjna kampania z serwisem wielkanocnym TESCO jest prowadzona w portalu Onet.pl, który w badaniach ilościowych i jakościowych osiągnął najlepsze wyniki w dotarciu do grupy celowej Tesco. Akcja potrwa do 10 kwietnia.
W nowym serwisie wielkanocnym TESCO internauci znajdą nie tylko porady i przepisy na przepyszne dania, ale także będą mogli przypomnieć sobie czasy dzieciństwa i trochę się zrelaksować, dzięki grze „Henio łapie jajka”. Mamy nadzieję, że wielkanocna sekcja na portalu Onet.pl przypadnie do gustu naszym Klientom. Oczywiście, zapraszamy do częstego odwiedzania zarówno serwisu, jak i sklepów TESCO – powiedział Piotr Mrzygłód , kierownik marketingu TESCO.
Amatorzy sztuki kulinarnej, a także osoby szukające inspiracji wielkanocnych znajdą z pewnością wiele cennych ciekawostek w sekcji ‘Zwyczaje Wielkanocne’ oraz zakładce ‘Wielkanocne Gotowanie’. W serwisie nie zabraknie też – zgodnie z ideą marki TESCO – informacji o aktualnych promocjach w firmowych sklepach, ułatwiających przygotowanie Świąt – dodała Anna Gruszka, Co-managing & Strategic Director Codemedia.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!