W Epulsie czuć zbliżające się wakacje. Ich zwiastunem są konkursy, które już teraz przywołują na myśl gorące, letnie dni. Użytkownicy największego polskiego serwisu społecznościowego dla młodzieży wybiorą swoją „Hot dziewczynę”. Mogą też wygrać samochód – fiata 126 p w wersji 2009.
Każda dziewczyna ma szansę stać się gwiazdą. Epulsowiczki mogą zgłaszać się do konkursu o tytuł „Hot dziewczyny”. Ta najbardziej gorąca zostanie wyłoniona w głosowaniu wszystkich użytkowników serwisu. Liczyć się będzie przede wszystkim niebanalność profilu użytkownika kandydatki. Można go w Epulsie kreować w dowolny sposób, co umożliwi dziewczynom pełną prezentację. Nagroda pieniężna zostanie podzielona między zwyciężczynię a chłopaka, którego „Hot dziewczyna” sama wskaże.
Ostrą jazdę w kolejnym konkursie zapewni samochód – legenda. Ten egzemplarz kiedyś był zielony, teraz zdobi go kolorowe graffiti i jest też pewnie starszy od większości potencjalnych właścicieli, którzy mogą go zdobyć. To sami Epulsowicze przygotowali najnowszą wersję „malucha 2009”, a całość tego niezwykłego przedsięwzięcia sfilmowano i można je obejrzeć w internecie. Samochód zostanie wylosowany wśród aktualnych i nowo zarejestrowanych użytkowników serwisu na wakacyjnym zlocie Epulsa.
„W obu gorących przedsięwzięciach nie chodzi o wartość nagród, tylko o zabawę. To okazja do dyskusji na forach serwisu oraz pretekst, by wszyscy, którzy czują się młodzi i wolni, realizowali swoje marzenia” – podkreśla Michał Dyrda, Brand Manager Epuls.pl
Wpisy promowane
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
- Jak agencja marketingowa Directan Plus pomaga firmom w pozyskiwaniu cennych leadów sprzedażowychPozyskiwanie leadów sprzedażowych stanowi podstawowy element każdej strategii marketingowej. Lead to potencjalny klient, który wykazał zainteresowanie usługą lub produktem poprzez ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.