Ósmego października firma Sferia rozpoczęła kampanię promocyjną nowej strony internetowej oraz, znajdującego się na niej, sklepu on-line. Akcję będzie wspierał konkurs pt. Szperacz.
Sferia uruchomiła swoją nową stronę internetową, na której oprócz zmiany szaty graficznej oraz usprawnienia jej struktury i interface-u, wprowadzony został dodatkowy element, jakim jest sklep on-line. Chcielibyśmy, aby strona ta była wizytówką naszej firmy. Dołączenie do niej sklepu jest ukłonem w stronę powiększającego się grona Internautów. Myślę, że niższe ceny oraz promocje, które proponujemy w sklepie będą zachętą do skorzystania z niego – mówi Izabela Pelc, Dyrektor Departamentu Marketingu i Sprzedaży w sieci Sferia.
Sferia w najnowszej kampanii powróciła do motywów gangsterskich. Kreacja przedstawia bossa mafii, z ochroniarzami w tle. Pojawiające się hasło reklamowe – Lepiej przejdź na Naszą stronę – podkreśla humorystyczno – kryminalny charakter całej akcji. Tydzień po starcie kampanii rozpocznie się konkurs pt. Szperacz.
Mechanizm konkursu jest bardzo prosty. Sklep on-line Sferii to miejsce, gdzie doszperać się będzie można prawdziwych okazji. Sferia zaprasza wszystkich Internautów do dogłębnego zapoznania się z treścią serwisu – oczywiście w formie konkursu.
Opcja konkursowa dostępna będzie po zalogowaniu się do serwisu. Wśród treści wszystkich podstron ukryte będzie hasło konkursowe – niektóre litery w opisach wyróżnić się będą innym kolorem. Po odkryciu wszystkich liter uczestnik zabawy ma za zadanie ułożyć z nich odpowiednie hasło.
W momencie zakupu jakiegokolwiek produktu ze sklepu on-line, klient, który poda prawidłowe hasło, otrzyma nagrodę gwarantowaną – słuchawkę Bluetooth. Konkurs potrwa do 15 listopada lub do momentu wyczerpania nagród.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.