Sferia opublikowała wyniki finansowe za rok 2007.
Ubiegły rok był dla Sferii przełomowy. Wprowadziliśmy dwie nowe usługi. W marcu usługę szerokopasmowego dostępu do Internetu w technologii EVDO, a w czerwcu usługi telefoniczne w wariancie nomadycznym (Nomadic). Te działania spowodowały wzrost bazy abonenckiej (netto) o 65%. Ponieważ ciężar pozyskania nowych abonentów przesunął się na drugą połowę roku to przyrost bazy abonenckiej nie miał wpływu na poziom przychodów wygenerowanych przez Spółkę. Tym bardziej, że większość pozyskanych abonentów była objęta promocją abonamentową (1 zł/6 miesięcy), a takie promocje powodują zmniejszenie średniego przychodu z abonenta w pierwszym okresie świadczenia usługi – komentuje Izabela Pelc, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w sieci Sferia.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.