Sferia: wyniki finansowe za rok 2007

Sferia opublikowała wyniki finansowe za rok 2007.
Ubiegły rok był dla Sferii przełomowy. Wprowadziliśmy dwie nowe usługi. W marcu usługę szerokopasmowego dostępu do Internetu w technologii EVDO, a w czerwcu usługi telefoniczne w wariancie nomadycznym (Nomadic). Te działania spowodowały wzrost bazy abonenckiej (netto) o 65%. Ponieważ ciężar pozyskania nowych abonentów przesunął się na drugą połowę roku to przyrost bazy abonenckiej nie miał wpływu na poziom przychodów wygenerowanych przez Spółkę. Tym bardziej, że większość pozyskanych abonentów była objęta promocją abonamentową (1 zł/6 miesięcy), a takie promocje powodują zmniejszenie średniego przychodu z abonenta w pierwszym okresie świadczenia usługi – komentuje Izabela Pelc, Dyrektor Marketingu i Sprzedaży w sieci Sferia.

Sferia: wyniki finansowe za rok 2007 1

Wpisy promowane

Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.

Przewiń do góry