Sieć Ad-Vice poszerza swoją ofertę o witrynę forum Peb.pl

Opublikowano: 14 lipca 2008. Kategoria: Rynek. Tagi: , , , , ,

Ad-Vice, polska sieć reklamy internetowej, pozyskała do swojego portfolio nową witrynę Peb.pl. Peb.pl jest największym forum internetowym w polskiej sieci, skupiającym obecnie ponad 1,5 mln użytkowników (real users) – Polaków w kraju i poza granicami. Peb.pl jest własnością firmy Jumpset sp. z o.o., w którą niedawno zainwestował szwajcarski fundusz NVCI.
W ramach oferty działań reklamowych na serwisie Peb.pl spółka Ad-vice udostępni:
* sprzedaż reklamy odsłonowej targetowanej na użytkowników,
* stałą obecność na konkretnych forach tematycznych dobieranych behawioralnie (z uwzględnieniem targetowania na użytkowników wypowiadających się w danych wątkach tematycznych),
* oraz mailing o dużej możliwości targetowania klasycznego, kontekstowego i behawioralnego z wykorzystaniem technologii, udostępnionej przez europejskiego lidera e-mail marketingu – firmę SwissAd, której właścicielem jest również fundusz NVCI.

Równolegle Ad-vice chce na serwisie Peb.pl realizować kampanie dedykowane oraz różnego rodzaju akcje specjalne. Jest to kolejny krok w realizowanej konsekwentnie strategii wykorzystania przez spółkę potencjału reklamowego for dyskusyjnych.

– Peb.pl jest kolejnym pozyskanym przez nas forum. Liczba odsłon tego serwisu, wg. danych za kwiecień tego roku, przekracza 52 mln – mówi Bartosz Wieczorek, Prezes Zarządu Ad-vice. – Fora są niezwykle popularną wśród internautów formą spędzania czasu, dlatego Ad-vice aktywnie pozyskuje takie witryny. Zwiększamy efektywność zarządzanych przez nas kampanii reklamowych w sieci poprzez dotarcie do internautów wykazujących ponadprzeciętną aktywność w internecie.

Ad-vice w swym portfolio posiada także odwiedzany miesięcznie przez prawie milion użytkowników (real users) serwis sfd.pl, lidera w kategorii forów o tematyce sportowej oraz będący częścią Grupy Gadu-Gadu serwis fora.pl. Liczba odsłon na witrynach trzech forów należących do Ad-Vice: fora.pl, sfd.pl oraz peb.pl przekroczyła 160 mln. w kwietniu 2008 roku*.

* wg badania Megapanel PBI/Gemius

Dawid ZarazińskiSieć Ad-Vice poszerza swoją ofertę o witrynę forum Peb.pl

Podziel się!

O autorze

Dawid Zaraziński

Redaktor naczelny e-biznes.pl. Twórca Instytutu Kontekstów Pracy, który dostarcza wiedzy i inspiracji w szeroko rozumianym temacie pracy. Wcześniej kierownik think tanku biznesowo-technologicznego „How To Do IT” i redaktor prowadzący internetową odsłonę magazynu „Harvard Business Review Polska”. Aktywny na LinkedIn i Twitterze.