Ad-Vice, polska sieć reklamy internetowej, pozyskała do swojego portfolio nową witrynę Peb.pl. Peb.pl jest największym forum internetowym w polskiej sieci, skupiającym obecnie ponad 1,5 mln użytkowników (real users) – Polaków w kraju i poza granicami. Peb.pl jest własnością firmy Jumpset sp. z o.o., w którą niedawno zainwestował szwajcarski fundusz NVCI.
W ramach oferty działań reklamowych na serwisie Peb.pl spółka Ad-vice udostępni:
* sprzedaż reklamy odsłonowej targetowanej na użytkowników,
* stałą obecność na konkretnych forach tematycznych dobieranych behawioralnie (z uwzględnieniem targetowania na użytkowników wypowiadających się w danych wątkach tematycznych),
* oraz mailing o dużej możliwości targetowania klasycznego, kontekstowego i behawioralnego z wykorzystaniem technologii, udostępnionej przez europejskiego lidera e-mail marketingu – firmę SwissAd, której właścicielem jest również fundusz NVCI.
Równolegle Ad-vice chce na serwisie Peb.pl realizować kampanie dedykowane oraz różnego rodzaju akcje specjalne. Jest to kolejny krok w realizowanej konsekwentnie strategii wykorzystania przez spółkę potencjału reklamowego for dyskusyjnych.
– Peb.pl jest kolejnym pozyskanym przez nas forum. Liczba odsłon tego serwisu, wg. danych za kwiecień tego roku, przekracza 52 mln – mówi Bartosz Wieczorek, Prezes Zarządu Ad-vice. – Fora są niezwykle popularną wśród internautów formą spędzania czasu, dlatego Ad-vice aktywnie pozyskuje takie witryny. Zwiększamy efektywność zarządzanych przez nas kampanii reklamowych w sieci poprzez dotarcie do internautów wykazujących ponadprzeciętną aktywność w internecie.
Ad-vice w swym portfolio posiada także odwiedzany miesięcznie przez prawie milion użytkowników (real users) serwis sfd.pl, lidera w kategorii forów o tematyce sportowej oraz będący częścią Grupy Gadu-Gadu serwis fora.pl. Liczba odsłon na witrynach trzech forów należących do Ad-Vice: fora.pl, sfd.pl oraz peb.pl przekroczyła 160 mln. w kwietniu 2008 roku*.
* wg badania Megapanel PBI/Gemius
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.