Sieć reklamowa Admatik wdrożyła właśnie dla swoich wydawców i klientów kolejne rozwiązania. Tym razem jest to zakup dedykowanej powierzchni reklamowej bezpośrednio na witrynie.
Sieć udostępniała jak dotąd model pozwalający reklamodawcom na emisję kampanii w wybranych kategoriach tematycznych witryn internetowych, usprawniając tym samym cały proces publikacji reklam. Od teraz, dodatkowo przy każdej reklamie emitowanej z sieci Admatik, pojawi się link do strony zakupowej tego placementu.
Nowym rozwiązaniem dla wydawców jest możliwość uruchomienia na witrynie autopromocji. W przypadku braku kampanii na konkretnych powierzchniach emitowany jest banner zachęcający reklamodawców do zakupu reklamy w danym miejscu.
– Dajemy wydawcom wybór: albo „ukrywamy” pusty placement tak, by niepotrzebnie nie zajmował miejsca w serwisie, albo zachęcamy odwiedzających internautów do zakupu tego właśnie placementu przy pomocy autopromocyjnego bannera – mówi Michał Małowski, Project Manager Admatik.
Dla zachęcenia wydawców do aktywnego korzystania z nowych funkcjonalności został ogłoszony konkurs. Wystarczy aktywować nową funkcjonalność i w najbardziej pomysłowy sposób promować możliwość samodzielnego zakupu reklamy poprzez system Admatik wśród użytkowników swojego serwisu. Nagroda w konkursie to eVoucher o wartości 500 zł na dowolną ofertę z WyjatkowyPrezent.pl.
Internetowa sieć reklamowa Admatik działa na rynku od czerwca tego roku, jako projekt realizowany przy wsparciu funduszy unijnych. Jej właścicielem jest agencja interaktywna Autentika.
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.