Sieć tematyczna SPORTSonline rozpoczęła swoją działalność w kwietniu 2009. W niespełna rok zbudowała blisko dwumilionowy zasięg, pozyskała do współpracy ponad czterdzieści witryn tematycznych i uplasowała się na piątym miejscu wśród największych sieci i portali w kategorii SPORT.
Sieć reklamowa SPORTSonline to należąca do domu mediowego Cormedia wertykalna sieć reklamy internetowej. Po niespełna roku funkcjonowania sieć znalazła się w pierwszej piątce największych sieci i portali sklasyfikowanych w kategorii SPORT (według badania Megapanel za miesiąc grudzień, zasięg sportowy – porównanie sieci i portali) z blisko 2 mln użytkowników i 55 mln odsłon. Obecnie do SPORTSonline należą 43 serwisy i witryny sportowe takie jak np. skionline.pl, livesports.pl, sport24.pl, czy fit.pl.
– Startowaliśmy niecały rok temu i stawialiśmy sobie bardzo wysoko poprzeczkę mierząc się z bardzo silną konkurencją. Wynik jest lepszy niż oczekiwaliśmy. Zaufało nam ponad czterdzieści witryn i wielu reklamodawców. Do końca tego roku chcemy zwiększyć zasięg do trzech milionów użytkowników i być w pierwszej trójce sieci i portali w kategorii sportowej. – mówi Karol Kowalski, dyrektor strategiczny Cormedia.
SPORTSonline koncentruje się na działaniach reklamowych skierowanych do szerokiej rzeszy miłośników sportu i kibiców. Sport stanowi jedną z najbardziej uniwersalnych platform promocyjnych, która przyciąga największą liczbę odbiorców a także sponsorów. Budżety reklamowe wykorzystywane podczas sportowej rywalizacji należą do największych.
www.sportsonline.pl
Wpisy promowane
- Na co zwrócić uwagę przy kredycie hipotecznym w 2024 roku?Marzysz o własnym mieszkaniu, ale nie masz wystarczających środków finansowych? To właśnie wtedy z pomocą przychodzi kredyt hipoteczny, czyli jedno ...
- Niezbędne narzędzie w każdej firmie – przewodnik po wózkach transportowychW przestrzeniach takich jak magazyny, fabryki czy warsztaty, gdzie codziennie zarządza się ciężkimi i nieporęcznymi przedmiotami i towarami, nieocenioną wartość ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
- Dłuższy luty zwiększył sprzedaż – nowy raport BaseLinkerAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowal najnowszy odczyt BaseLinker Index. ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.