W salonach sieci Riccardo pojawią się Beacony, które umożliwią komunikację ze smartfonem klientów i pozwolą na przekazanie dodatkowych informacji o dostępnych promocjach.
Za wdrożenie odpowiada firma AMP Media. Obecnie trwa faza pilotażowa projektu.
Dzięki komunikacji z telefonem klienta i aplikacją Riccardo, system będzie mógł wyświetlić automatycznie ofertę sieci zarówno istniejącym jak i nowym klientom. Jedną z funkcji będzie powiadomienie o tym gdzie znajdzie produkt, którego wcześniej szukał w internecie. Do komunikacji wykorzystywany jest Bluetoothem 4.0
Zastosowane przez nas rozwiązania pozwalają na spersonalizowanie przekazu. Klient, który wchodzi do salonu zostaje automatycznie “rozpoznany”. Dzięki analizie jego preferencji i historii zakupowej, system wyświetli informacje, które będą dopasowane do jego upodobań. Gdy klient podejdzie do półki z ubraniami ulubionej marki, aplikacja automatycznie wyświetli mu informacje o aktualnych promocjach dla tych produktów. Oprogramowanie umożliwi proponowanie użytkownikowi ofert dedykowanych, opartych na geotargetowaniu i przeznaczonych dla użytkowników z konkretnych regionów. – powiedział Piotr Kluczewski, wiceprezes AMP Media.
Wpisy promowane
- Efektywne strategie zarządzania profilami w serwisach społecznościowychZarządzanie profilami w serwisach społecznościowych staje się kluczowym elementem strategii marketingowej wielu firm. Umiejętne prowadzenie mediów społecznościowych umożliwia lepsze dotarcie ...
- Co wyróżnia skuteczną agencję performance? 5 cech, których warto szukać.Zastanawiasz się, czy agencja, z którą rozmawiasz, naprawdę dowiezie wyniki? To normalne – w końcu nie chcesz przepalać budżetu na ...
Zobacz ofertę Wpisów promowanych.
Wydarzenia
- 30.06-01.07.2025 Code Europe
- 06-07.10.2025 Testing Ground Conference 2025
Nie widzisz swojego wydarzenia? Skontaktuj się z nami!