Sieciowe wideo jest coraz popularniejszym nośnikiem reklamowym. Format ten obciąża jednak serwery i prowadzi do naruszenia stabilności sieci.
Wydatki na reklamę wideo rosną w bardzo szybkim tempie. W 2007 było to 324 mln USD, w 2008 prognozowany poziom to 505 mln USD. W 2011 wartość rynku osiągnie prawie dwa miliardy dolarów, a w 2012 – niemal 6 mld.
To wszystko sprawia, że sieciowe wideo w coraz większym stopniu obciąża globalną infrastrukturę informatyczną. Obecnie generuje rocznie 1,7 petabajta transferu rocznie. Dla porównania sieci P2P odpowiadają za 2,4 petabajta. Do 2012 różnica ta procentowo zmniejszy się – oba segmenty będą generować odpowiednio 6,2 i 6,7 petabajta.
Według Cisco sieciowe wideo w 2012 będzie odpowiadać z taki transfer, jaki tworzyli wszyscy amerykańscy użytkownicy sieci w 2000 roku. David Hallerman z eMarketera powiedział: „Internet nie załamie się wskutek popularyzacji multimedialnych klipów. Ale na pewno mocno zwolni.”
Źródło: eMarketer
Wpisy promowane
- Oferta agencji kreatywnych. 3 elementy, na które warto zwrócić uwagęMarketing internetowy daje nam niemal nieograniczone możliwości promowania własnych produktów i usług. Warto wykorzystać je rozsądnie, zaczynając od podstaw, czyli ...
- Odzież robocza powinna sygnalizować kompetencjeZadbana i atrakcyjna odzież robocza świadczy o profesjonalizmie – to powszechnie znany fakt. Branża rzemieślnicza nie jest tu wyjątkiem. Dlatego ...
Wydarzenia
Weź nasz patronat!
31.12.2023
Najnowsze wpisy
- Dochodowa, ale czasochłonna – jak wygląda praca twórcy kursów internetowych?Według danych Skill Scouter, rynek nauki online od 2000 do 2022 roku wzrósł ponad dziewięciokrotnie. Sprzedaż kursów internetowych staje się ...
- Mastercard przedstawia Shopping Muse – osobistego asystenta zakupów nowej generacjiMastercard wprowadza na rynek Shopping Muse – zaawansowane narzędzie oparte na generatywnej sztucznej inteligencji, które zrewolucjonizuje sposób, w jaki konsumenci ...
- Rekordowa liczba firm zarejestrowanych w branżach szkoleń, eventów oraz konferencjiW tym roku firmy związane z szeroko rozumianym konsultingiem oraz organizacją wydarzeń przeżywają okres dynamicznego wzrostu. Dun & Bradstreet Poland ...
- Black Weekend z BLIKIEM – liczba transakcji blisko 18 mlnKolejny raz wyprzedaże związane z Black Friday i Cyber Monday przyciągnęły liczne grono klientów. Atrakcyjne ceny skłoniły ich do zakupów, ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.