Sieciowe wideo jest coraz popularniejszym nośnikiem reklamowym. Format ten obciąża jednak serwery i prowadzi do naruszenia stabilności sieci.
Wydatki na reklamę wideo rosną w bardzo szybkim tempie. W 2007 było to 324 mln USD, w 2008 prognozowany poziom to 505 mln USD. W 2011 wartość rynku osiągnie prawie dwa miliardy dolarów, a w 2012 – niemal 6 mld.
To wszystko sprawia, że sieciowe wideo w coraz większym stopniu obciąża globalną infrastrukturę informatyczną. Obecnie generuje rocznie 1,7 petabajta transferu rocznie. Dla porównania sieci P2P odpowiadają za 2,4 petabajta. Do 2012 różnica ta procentowo zmniejszy się – oba segmenty będą generować odpowiednio 6,2 i 6,7 petabajta.
Według Cisco sieciowe wideo w 2012 będzie odpowiadać z taki transfer, jaki tworzyli wszyscy amerykańscy użytkownicy sieci w 2000 roku. David Hallerman z eMarketera powiedział: „Internet nie załamie się wskutek popularyzacji multimedialnych klipów. Ale na pewno mocno zwolni.”
Źródło: eMarketer
Wpisy promowane
- Prowadzisz e-biznes? Sprawdź, jak wybrać odpowiedniego partnera do działań marketingowychRozwój e-biznesu w dzisiejszych czasach nieodłącznie wiąże się z przemyślaną strategią marketingową – dynamiczny wzrost konkurencji w branży internetowej powoduje, ...
- Jak farmy fotowoltaiczne mogą wspierać biznesy internetowe?Rosnące zapotrzebowanie na energię w biznesach online wymusza poszukiwanie stabilnych i ekonomicznych rozwiązań. Farmy fotowoltaiczne to sposób na obniżenie kosztów ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Nowe przepisy w zakresie komunikacji elektronicznej: Co zmieni się od listopada 2024 roku?Listopad 2024 przyniesie istotne zmiany w prawie komunikacji elektronicznej. Nowa ustawa, zwana PKE (Prawo Komunikacji Elektronicznej), wprowadza jednolite regulacje dotyczące ...
- Click to Pay w PayUClick to Pay to nowoczesne rozwiązanie płatnicze, które jest już dostępne w systemie PayU. Umożliwia ono właścicielom kart Mastercard szybkie ...
- Shoper prezentuje wyniki finansowe: wartość transakcji przekroczyła 10 mld zł w tym rokuShoper, dostawca rozwiązań e-commerce w modelu SaaS w Polsce, opublikował wyniki finansowe za trzeci kwartał oraz pierwsze dziewięć miesięcy 2024 ...
- Zalando: wzrosty w trzecim kwartale w B2C i B2BFirma Zalando w trzecim kwartale odnotowała silny wzrost w obu wektorach wzrostu: B2C i B2B, napędzany rosnącym popytem konsumentów przy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.