32. Finał Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (WOŚP) zakończył się kwotą deklarowaną ponad 175 milionów złotych! Jedną z form wsparcia celu tegorocznej zbiórki oraz całorocznego działania Fundacji WOŚP są zakupy w sklepie internetowym SiemaShop. Na krótko przed 32. Finałem WOŚP SiemaShop podjął decyzję o migracji na platformę IdoSell.
Sklep internetowy SiemaShop, będący częścią Wielkiej Orkiestry Świątecznej Pomocy (WOŚP), zdecydował się na migrację na IdoSell, najbardziej efektywną sprzedażowo polską platformę sklepową. Współpraca ta pozwoliła na bezawaryjną obsługę tysięcy zamówień, które w grudniu i styczniu zostały złożone w e-sklepie w związku z ostatnim Finałem WOŚP.
– Bardzo cieszymy się, że to właśnie IdoSell został wybrany, żeby wspierać technologicznie tak niezwykły sklep, jakim jest Siemashop. Grupa IAI od wielu lat wspomaga różnego rodzaju akcje i projekty charytatywne, w tym zbiórkę WOŚP. Dlatego też jest to dla nas wielkim wyróżnieniem, że możemy zadbać o infrastrukturę SiemaShop. Obsłużenie tak dużego wolumenu ruchu na stronie i zapewnienie stabilności sklepu podczas takich peaków sprzedażowych, jak w dniu Finału, to nie lada wyzwanie. Dzięki świetnej współpracy z ekipą obsługującą sklep i przedstawicielami Fundacji WOŚP, udało nam się zadbać o pełną niezawodność i 100% dostępności sklepu podczas całego weekendu, realizując tym samym motto 32. Finału WOŚP – Tu wszystko gra OK! – mówi Piotr Sikora, Chief Technology Officer w IdoSell.
Warto podkreślić, że SiemaShop w momentach szczytowego ruchu przyjmował kilkaset zamówień na minutę, zapewniając przy tym regularną synchronizację danych z wewnętrznymi systemami klienta.
– Finał to dla naszych aplikacji swoisty DDoS. Nie inaczej jest w przypadku Siemashop. Platforma IdoSell świetnie obsłużyła ten duży i skumulowany w krótkim czasie ruch – mówi Jerzy Ochnio, Koordynator działu IT Fundacji WOŚP.
Czas Finału WOŚP to dopiero początek współpracy IdoSell z SiemaShop. W ciągu najbliższych miesięcy sklep będzie rozwijany technologicznie i przygotowywany na kolejne ważne wydarzenia, w tym letni Pol’and’Rock Festival i oczywiście kolejne Finały. Partnerem IdoSell we wdrożeniu SiemaShop na platformę była agencja ITExcellence.
Wpisy promowane
- Czym powinien wyróżniać się skuteczny projekt strony internetowej?Obecność online jest ważnym czynnikiem sukcesu każdej firmy. Profesjonalne tworzenie stron www umożliwia dotarcie do szerokiego grona klientów oraz stanowi ...
- Jak ubiegać się o kredyt dla firmy?Firmy nierzadko napotykają kłopoty finansowe, w których potrzebują dodatkowego wsparcia. Co więcej, większe kwoty, które nie zawsze są w posiadaniu ...
Wydarzenia
Brak Patronatów
Najnowsze wpisy
- Rekordowa rentowność Shopera w pierwszym kwartale 2024Shoper opublikował wyniki finansowe osiągnięte w pierwszym kwartale 2024 roku. Spółka pochwaliła się rekordowo wysoką rentownością, 31% wzrostem przychodów oraz ...
- BaseLinker Index: Wzrosty sprzedaży online w marcuAnalitycy platformy BaseLinker– największego w regionie CEE systemu do zarządzania i automatyzacji sprzedaży online – opracowali właśnie najnowszy odczyt BaseLinker ...
- Packeta Poland: Analiza polskiego rynku e-commerce w branży modyW ostatnich latach polski rynek e-commerce w branży mody przeżywa dynamiczny rozwój. Według danych statista.com, liczba zamówień online w tej ...
- W lutym e-sklepy IdoSell rosły szybciej niż rynekSklepy internetowe, które korzystają z usług IdoSell, rosną znacznie szybciej niż rynek e-commerce w Polsce. Tak wynika z danych Grupy ...
Zapoznaj się z ofertą wpisów promowanych oraz zasadami udzielania patronatów.